پاکسازی منطقه خونسرخ بندرعباس از قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدرفت سرمایه ملی، در منطقه خونسرخ از توابع شهرستان بندرعباس اجرا شد. وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با مشارکت […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدرفت سرمایه ملی، در منطقه خونسرخ از توابع شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با مشارکت و همکاری میدانی یگان امداد و پاسگاه انتظامی خونسرخ  اجرا شد، چندین محل دپوی  سوخت قاچاق  و یکدستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شدند.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۰۰عدد بشکه های فلزی و پلاستیکی حمل گازوئیل جمع آوری و ۴۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری ۵ نفر از عاملان قاچاق سوخت در این طرح، ارزش مالی سوخت های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی  ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.