پایان عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز در منطقه ۲۲ تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ تهران از اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز خبر داد. مجتبی رشیدی اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز به مدت ۱۰ روز از حدفاصل بلوار کاج تا بلوار گلها به شکل مکانیزه به اجرا در آمده است. وی افزود: طول این محور ۶۰۰ متر است که ۹ […]

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ تهران از اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز خبر داد.

مجتبی رشیدی اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت خیابان هوانیروز به مدت ۱۰ روز از حدفاصل بلوار کاج تا بلوار گلها به شکل مکانیزه به اجرا در آمده است.

وی افزود: طول این محور ۶۰۰ متر است که ۹ هزار متر مربع مساحت دارد و در ابتدای عملیات تراش آسفالت فرسوده صورت گرفته و سپس عملیات روکش آسفالت آن به اجرا در آمده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ خاطر نشان شد: خیابان هوانیروز به دلیل قرار گرفتن در نقطه مرکزی این منطقه یکی از مهم ترین محور های تردد ساکنان منطقه ۲۲ به حساب می آید که همواره از خواسته های شهروندان رسیدگی به آسفالت این محور بوده است.

رشیدی در پاسخ به این سوال که اولویت آسفالت ریزی معابر در سال جدید به چه شکل است، پاسخ داد: برخی از محورهای پر تردد که آسفالت آن فرسوده و مورد تایید کارشناسان باشد، مورد اجرای عملیات قرار می گیرد و بخشی دیگر در محورهای تازه تاسیس این عملیات به اجرا درخواهد آمد.

گفتنی است، بخشی از عملیات آسفالت کاری این محور در هنگام شب به دلیل کاهش تردد خودروها به اجرا در آمده است.

منبع خبر