پساب شهری به یاری تأمین منابع آب پایدار می‌آید

شهرداران آنلاین/شهردار کاشان از مشارکت میان شهرداری و آبفا برای تصفیه پساب شهرک خاتم‌الأنبیا (مسکن مهر) در راستای تأمین منابع آب پایدار و استفاده در زمینه توسعه فضای سبز این منطقه شهری خبر داد. به گزارش شهرآن، سعید ابریشمی‌راد با تأکید بر جمعیت ۱۶ هزار نفری مسکن مهر و کمبود زیرساخت‌ها در این منطقه گفت: […]

شهرداران آنلاین/شهردار کاشان از مشارکت میان شهرداری و آبفا برای تصفیه پساب شهرک خاتم‌الأنبیا (مسکن مهر) در راستای تأمین منابع آب پایدار و استفاده در زمینه توسعه فضای سبز این منطقه شهری خبر داد.

به گزارش شهرآن، سعید ابریشمی‌راد با تأکید بر جمعیت ۱۶ هزار نفری مسکن مهر و کمبود زیرساخت‌ها در این منطقه گفت: از چالش‌های شهرداری کاشان در این نقطه از شهر عدم دسترسی به منابع پایدار آب برای توسعه فضای سبز است که درصدد حل آن برآمده‌ایم.

ابریشمی‌راد در سومین تور بازدید معتمدان محلی و فعالان اجتماعی از پروژه‌های شهری در سال جدید عنوان کرد: با مشارکت آبفا بنا شد فاضلاب خام این شهرک به سیستم فاضلاب شهری وارد نگردد و در محل با احداث تصفیه‌خانه از سوی شهرداری تصفیه بشود تا به این ترتیب امکان حفظ و توسعه فضای سبز این نقطه پرجمعیت فراهم آید.

وی با تشکر از همکاری و مساعدت آبفای کاشان ادامه داد: تا این مرحله موفق به خرید تجهیزات تصفیه‌خانه شده‌ایم که تا کنون خریداری تجهیزات و لوله‌گذار‌ی‌های انجام‌شده ۵۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است و امیدواریم هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

ابریشمی‌راد در پایان به برنامه‌ شهرداری در توسعه فضای سبز مسکن مهر پرداخت و تشریح کرد: برای این منطقه چهار بوستان در نظر گرفته شده که در این دوره پارک‌های ایران‌مهر و کاشان‌مهر به بهره‌برداری رسیده است و عملیات احداث یک بوستان دیگر به زودی آغاز خواهد شد؛ همچنین یک باند فضای سبز هم واقع در بلوار مرکزی مسکن مهر طراحی شده است.