پیادهسازی سیستم مدیریت یکپارچه در مدیریت پسماند
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری نشست بررسی پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم رضایتمندی مشتریان خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری نشست بررسی پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم رضایتمندی مشتریان خبر داد.
غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نشست در راستای جاری سازی استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت محیط زیست و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفهای و برنامه رضایتمندی مشتریان برگزار شد؛ این برنامه با هدف جلوگیری از حوادث کاری، بیماریهای شغلی، بالا بردن سطح سلامت، پشتیبانی از محیط زیست و افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و در جهت انطباق با قوانین داخلی و بین المللی اجرا میشود.
وی با اشاره به ارزیابیها و بررسیهای انجام شده در زمینه اجرای این پروژهها افزود: نیاز به یکپارچه سازی همه فرآیندها، برآورد انتظارات و جلب رضایت شهروندان در راستای حفظ محیط زیست از جمله اولویتهای ضروری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان است چرا که این سازمان خود را به جامعه و مشتریان متعهد میداند و در تلاش است تا محصول و خدمتی را ارائه کند که منطبق بر خواستهها و نیازهای سازمان و مشتریان آن باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اهمیت استقرار سیستم مدیریت یکپارچه فعالیتهای سازمان به سمتی هدایت میشود که استقرار این سیستم تسهیل شود در این راستا ضمن اصلاح فرآیند انتقال دانش، جلسات مستمر و اولویت بندی اقدامات در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم ضمن آسیب شناسی کلیه فرآیندها به تسهیل و بهبود آنها کمک کنیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰