پیام شهردار شاهرود به مناسبت حضور مردم در انتخابات

شهزداران آنلاین/بسم الله الرحمن الرحیم تقدیر و تشکر می کنم از مردم شریف شاهرود که با حضور در انتخابات ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۰، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و ضمن تعهد و وفاداری به آرمان های بلند شهدای گرانقدر، مایه ی عزت، سربلندی و تقویت نظام جمهوری اسلامی شدند. در این راستا بر خود […]

شهزداران آنلاین/بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیر و تشکر می کنم از مردم شریف شاهرود که با حضور در انتخابات ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۰، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و ضمن تعهد و وفاداری به آرمان های بلند شهدای گرانقدر، مایه ی عزت، سربلندی و تقویت نظام جمهوری اسلامی شدند.

در این راستا بر خود لازم می دانم به پاس حضور مردم در انتخابات، از آحاد مردم شریف شهر شاهرود به ویژه از دست اندر کاران و عوامل برگزار کننده انتخابات، گروه های سیاسی، مجامع فرهنگی و اعضای محترم شورای تأمین و معتمدان گرانقدر، که در اجرای انتخابات و صیانت از آرای مردم عزیز و برگزاری انتخاباتی آرام و سالم، همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

ضمن تبریک به منتخبان مردم، از تمام کاندیداهای محترمی که عموماً ضمن رعایت قانون، با احساس حق و تکلیف در این دوره از انتخابات شرکت نمودند و با شرکت خود در انتخابات باعث شور و نشاط و حضور مردم شدند، تشکر کنم.

امروز انتخابات به پایان رسیده است؛ نیاز جامعه ما همدلی و همراهی و کمک به منتخبان مردم است تا مردم شاهرود به آنچه لایق آنهاست برسند و شاهرود همچون نگینی در کشور بدرخشد.

علیرضا حاجی محمد علی

شهردار شاهرود