کل 8911 امروز 0
  • تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 - July - 2024
  • ساعت :

    پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه تونل جمهوری اسلامی شهر قم

    شهردار قم با اشاره به وضعیت اجرای پروژه تونل جمهوری اسلامی و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این طرح به‌رغم مشکلات مالی و تملک پرتعداد پلاک‌های مسکونی و تجاری در بافت متراکم پیرامونی محل اجرای آن، گفت: تونل جمهوری یکی از طرح‌های شاخص شهرداری قم است. دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران […]

    شهردار قم با اشاره به وضعیت اجرای پروژه تونل جمهوری اسلامی و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این طرح به‌رغم مشکلات مالی و تملک پرتعداد پلاک‌های مسکونی و تجاری در بافت متراکم پیرامونی محل اجرای آن، گفت: تونل جمهوری یکی از طرح‌های شاخص شهرداری قم است.

    دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران که به ریاست استاندار در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، پروژه‌های واگذارشده به سازمان توسعه و عمران شهرداری را در کاهش هزینه‌های شهرداری مؤثر قلمداد کرد.

    وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی، ابراز کرد: چندصدایی و بیان برخی مواضع سبب شده تا مقداری از سرعت پیشرفت فیزیکی و تکمیل نهایی این پروژه مهم ترافیکی کاسته شود.

    به گفته شهردار قم، پروژه تونل جمهوری اسلامی یکی از طرح‌های مهم شهرداری قم است که امید می‌رود در برنامه زمان‌بندی‌شده به مرحله بهره‌برداری برسد.

    وی با اشاره به پروژه شهدای روحانیت و توقف چهارماهه آن به دلیل خاموشی ۴ساعته برق و انتقال برخی شبکه‌های انتقال توزیع نیروی برق و تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیری جهت حاکمیت برق در سطح استان، تصریح کرد: این پروژه صرفاً به خاطر انتقال شبکه برق ۴ ماه تعطیل شد و عملاً عملیات اجرایی آن متوقف‌شده بود.

    منبع خبر

    نوشته های مشابه

    شهردار کوهپایه خبر داد:  زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است
    ۴ مرداد ۱۴۰۳

    شهردار کوهپایه خبر داد: زیباسازی گلزار شهدای شهر کوهپایه از اولویت های شهرداری است

    شهردار کوهپایه با اشاره به اقدامات شهرداری جهت زیباسازی گلزار شهدای شهر گفت: عملیات احداث سقف گلزار شهدای کوهپایه، تعویض و بهینه سازی سنگ قبور و کف سازی، آرام سازی و اجرای فضای سبز ورودی و همچنین نصب تابلو ورودی گلزار شهدای شهر کوهپایه به پایان رسید. مجید قربانی رنانی افزود: پس از اتمام عملیات […]

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    مهمان ناخوانده در هرمزگان به انتظار باران 

    خبرنگار بلدیه آنلاین به صورت اختصاصی به موضوع پشه آئدس که ناقل 4 تیپ از بیماری دانگ است پرداخته است و گزارش می دهد.

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر
    ۱ مرداد ۱۴۰۳

    اولین نشست سرپرست شهرداری گز برخوار با اعضای شورای اسلامی شهر

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، جلسه شورای اسلامی شهر با حضور براتی سرپرست جدید شهرداری در محل جلسات شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست ،اعضای حاضر در جلسه ضمن خیر مقدم حضور سرپرست شهرداری و تبریک انتخاب ایشان […]

    مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است
    ۳۰ تیر ۱۴۰۳
    مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

    مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است

    مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استان، مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی را در مدیریت مصرف برق ضروری دانست و با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی، رعایت نکات ایمنی تردد را مورد تأکید قرار داد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا