پیشرفت قابل قبول متروی شاهین شهر- اصفهان با پیگیری،تلاش مستمر و توان مدیریتی فرماندار،شهردار ساعی و شورای اسلامی شاهین شهر

شهرداران آنلاین/استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، برخی از مدیران کل ادارات استان اصفهان، فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه، شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری از پروژه عظیم متروی شاهین شهر – اصفهان بازدید به عمل آوردند. عباس رضایی استاندار اصفهان در این بازدید ضمن […]

شهرداران آنلاین/استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، برخی از مدیران کل ادارات استان اصفهان، فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه، شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری از پروژه عظیم متروی شاهین شهر – اصفهان بازدید به عمل آوردند.
عباس رضایی استاندار اصفهان در این بازدید ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به همه دست اندرکاران پروژه متروی شاهین شهر- اصفهان گفت: یکی از پروژه های مورد علاقه بنده که برای رفاه و آسایش مردم بزرگوار شاهین شهر و بخشی از مردم شریف اصفهان که قصد رفت و آمد دارند، مهم و اساسی است، راه اندازی پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان می باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به آلودگی هوا در محیط جغرافیایی شاهین شهر، باید با تلاش یکدیگر این معظل را مرتفع نماییم که راه اندازی پروژه متری شاهین شهر- اصفهان در این راستا گامی عظیم برای حل مشکل ذکر شده است.

رضایی به برخی از مشکلات و ناهماهنگی ها در روند احداث پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: اگر مسؤولیت و رسالتمان هماهنگی،همدلی و هم زبانی باشد می توان این قضایا را مدیریت و برطرف نمود.

استاندار اصفهان به پیشرفت قابل قبول پروژه مترو اشاره نمود و گفت: خوشبختانه هرموقع که از پروژه بازدید می نماییم مسأله نگران کننده وجود ندارد چراکه با پیگیری ، تلاش مستمر و توان مدیریتی فرماندار، شهردار ساعی و شورای اسلامی شاهین شهر خیلی از مسائل حل و فصل یا در حال انجام است.

وی با تشکر از زحمات همه دست اندرکاران پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان تصریح نمود: ان شاء الله با تلاش و همت همه مسؤولان مربوطه شاهد راه اندازی این پروژه تأثیر گذار باشیم تا آنرا تقدیم مردم بزرگوار،فهیم و متدین شاهین شهر و اصفهان نماییم.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه، احمدرضا پری تبار شهردار و علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز هرکدام در ابتدای این بازدید ضمن ارائه گزارش روند احداث پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان از همیاری ها و مساعدت های استاندار اصفهان در پیشبرد این پروژه تشکر نمودند.

همچنین در جریان بازدید از پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان برخی از مشکلات مطرح شده با حضور استاندار اصفهان حل و فصل گردید.