پیوستن جامعه خودروهای کلاسیک به پویش خط عابر، خط زندگی

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی شهرداری مشهد، روز گذشته چهارم تیرماه ۱۴۰۰، جامعه خودروسوران کلاسیک مشهد در یک حرکت نمادین در محل هتل همای (یک) مشهد گردهم جمع شدند و در راستای تحقق فرهنگ رعایت حق تقدم عابر پیاده به پویش خط عابر، خط زندگی پیوستند. موضوع حمل و نقل نیاز به توجه و […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی شهرداری مشهد، روز گذشته چهارم تیرماه ۱۴۰۰، جامعه خودروسوران کلاسیک مشهد در یک حرکت نمادین در محل هتل همای (یک) مشهد گردهم جمع شدند و در راستای تحقق فرهنگ رعایت حق تقدم عابر پیاده به پویش خط عابر، خط زندگی پیوستند.

موضوع حمل و نقل نیاز به توجه و اهتمام ویژه‌ای دارد و افرادی که در داخل شهرها به عنوان رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی تردد دارند، موضوع تقدم عابران پیاده را کاملا رعایت نمی‌کنند که در نتیجه آن شاهد اتفاقات ناگوار زیادی هم هستیم.

متاسفانه هر روز تعداد زیادی از عابران هنگام گذر از خیابان‌ ها دچار سوانح شده و نیاز به فرهنگ سازی و آموزش‌ های متعددی مشابه آنچه که پویش خط عابر، خط زندگی به ما یادآوری می‌کند و می‌ آموزد هستیم.

گفتنی است که در این زمینه نیاز به برگزاری ایونت‌ ها و پویش‌ های بیشتری جهت یادآوری و فرهنگ‌ سازی است.

شهروندان ما عموما به خودروهای کلاسیک به دلیل نوستالژیک بودن آن علاقه‌مند هستند. این رژه نمادین علاوه بر جاذبه گردشگری، به دلیل آنکه حامل پیام مهمی هستند و حقوق عابر پیاده و پیوستن به پویش خط عابر، خط زندگی را به نمایش می‌گذارند، حساس‌سازی عمومی نسبت به این موضوع صورت می‌گیرد و امید داریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.