پیگیری شهرداری صفادشت جهت مکانیزه کردن سیستم شستشوی باکس های زباله

شهرداران آنلاین/سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری صفادشت،از نیازسیستم خودروی خدمات شهری این شهرداری به خودروی مکانیزه مخزن شوی خبر داد.  به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ حسین کریمی ،سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری صفادشت با این عنوان که پیگیر تجهیز ماشین آلات حوزه خدمات شهری هستیم ،گفت: یکی ازمهمترین نیازهای شهر تامین خودروی مکانیزه مخزن شوی […]

شهرداران آنلاین/سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری صفادشت،از نیازسیستم خودروی خدمات شهری این شهرداری به خودروی مکانیزه مخزن شوی خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ حسین کریمی ،سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری صفادشت با این عنوان که پیگیر تجهیز ماشین آلات حوزه خدمات شهری هستیم ،گفت: یکی ازمهمترین نیازهای شهر تامین خودروی مکانیزه مخزن شوی  می باشد که پیگیر خرید آن هستیم.

کریمی ادامه داد، در حال حاضر جمع آوری و حمل پسماند های شهری اعم از خانگی و صنعتی وشستشوی باکس های زباله به روش سنتی انجام می شود که باعت انتشار آلودگی زیست محیطی در سطح خیابان ها و معابر  می گردد. 
ویادامه داد: تهیه ماشین مخزن شوی زباله موجب می شود تا همزمان با تخلیه زباله به صورت مکانیزه، شستشوی آن نیز صورت پذیرد تا با این عمل علاوه بررفع بوی بد ناشی ازشیرابه زباله های به جامانده در انتهای مخزن از نشر آن در سطح خیابان ها نیز پیشگیری شود.

کریمی،همچنین از تلاش شبانه روزی نیروهای این واحد جهت پاکسازی و نظافت شهر خبر داد و گفت: نحوه عملکرد این حوزه به صورت شبانه روزی میباشد که درطول روزعملیات رفت و روب وشستشوی معابر و در طی شب عملیات جمع آوری  زباله و شستشوی باکس های زباله سطح شهر صورت میگیرد.

سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری صفادشت افزود: داشتن شهری به دور از آلودگیهای زیست محیطی بدون شک همکاری همگان را می طلبد لذا ازشهروندان محترم وفهیم شهردر خواست میگردد علاوه برتفکیک زباله های تر و خشک در منزل و مبداء نسبت به رعایت ساعت تحویل زباله ها به مامورین خدمات شهری و مخازن زباله همکاری لازم را بعمل آورند.