پیگیری پیام های عدم رضایت سامانه ۱۳۷ منطقه یک
جهت پیگیری و رسیدگی به پیامهای عدم رضایت از سوی مرکز سامانه ۱۳۷ ، بازدید میدانی از نشانی های مذکور با حضور رئیس سامانه ۱۳۷ منطقه یک انجام شد .
![پیگیری پیام های عدم رضایت سامانه 137 منطقه یک](http://shahrdaranonline.com/wp-content/uploads/d9bedb8cdaafdb8cd8b1db8c-d9bedb8cd8a7d985-d987d8a7db8c-d8b9d8afd985-d8b1d8b6d8a7db8cd8aa-d8b3d8a7d985d8a7d986d987-dbb1dbb3dbb7-d985d986_61260d12d00f2.jpeg)
پیگیری پیام های عدم رضایت سامانه ۱۳۷ منطقه یک
به گزارش سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ منطقه یک، علی چراغی شاهی ناظر عالی سامانه ۱۳۷ منطقه یک گفت: در راستای برطرف نمودن مشکلات و معضلات و همچنین رسیدگی به پیام های عدم رضایت از سوی مرکز ۱۳۷ ، بازدید میدانی به همراه مسئول سامانه نواحی مربوط و کارشناسان منطقه از سطح محدوده منطقه یک بعمل آمد.
وی افزود: ضمن بررسی مشکلات نواحی، جهت برطرف نمودن این معضلات اقدامات لازم و رفع خلاف ها انجام شد.
![](http://shahrdaranonline.com/wp-content/uploads/d9bedb8cdaafdb8cd8b1db8c-d9bedb8cd8a7d985-d987d8a7db8c-d8b9d8afd985-d8b1d8b6d8a7db8cd8aa-d8b3d8a7d985d8a7d986d987-dbb1dbb3dbb7-d985d986_61260d135f951.png)
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰