کرمان در شأن پایتخت جبهه مقاومت جهان ساخته می‌شود

شهرداران آنلاین/به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان، محسن پوراسماعیلی در نشست شورای مدیران شهرداری افزود: کرمان با توجه به وجود مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، پایتخت جبهه مقاومت در جهان محسوب می‌شود که این امر وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند. وی اظهار داشت: اعتقاد دارم هر […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان، محسن پوراسماعیلی در نشست شورای مدیران شهرداری افزود: کرمان با توجه به وجود مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، پایتخت جبهه مقاومت در جهان محسوب می‌شود که این امر وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

وی اظهار داشت: اعتقاد دارم هر کس که شهردار کرمان می‌شود باید با این نگاه که کرمان یک شهر معمولی نیست، بلکه شهری جهانی که نگاه تمام دنیا را به خود جلب کرده است، اقدامات را پیش ببرد.

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به جایگاه خاص سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در ایران و جهان بیان کرد: کرمان به‌واسطه وجود سردار دل‌ها، در ایران و جهان جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: در این خصوص باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که با توسعه پایدار و همه‌جانبه کلان‌شهر کرمان، این شهر را به‌عنوان یکی از شهرهای مهم ایران اسلامی در جهان معرفی کنیم که به شکل مطلوبی ارتقا پیدا کند.