شهردار بندرعباس:

گذرگاه شهید عراقی زاده قلب تپنده بازار است

شهردار بندرعباس گفت: گذرگاه و پياده راه شهید عراقی زاده قلب تپنده بازار است و مسیر تردد بسیاری از مردم هنگام خرید است.

به گزارش بلدیه آنلاین_ هرمزگان_ مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در حاشیه مراسم آیین بهره برداری از گذرگاه شهید عراقی زاده که با حضور تعدادی از اعضای شورا اسلامی شهر بندرعباس و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت : گذرگاه و پیاده راه شهید عراقی زاده با مساحت ۷۰۰۰متر مربع و اعتبار ۲۴ میلیارد تومان است به بهره‌برداری رسید.

وی در راستای بازگشایی این گذرگاه عابر پیاده اظهار داشت: گذرگاه شهید عراقی زاده از آنجایی که قلب تپنده  بازار در خصوص تردد مردم و عابران پیاده محسوب می‌شد و متأسفانه قبلا جایگاه تردد ماشین و موتور بود  که باعث شلوغی و ناامنی برای مردمی بودند این گذرگاه به بهره برداری رسید که ورود وسیله ی نقلیه به این مکان ممنوع شده است.

نوبانی در ادامه گفت : این گذرگاه از نور پردازی بسیار زیبایی برخوردار است و هم فضای آرامی که خانواده بتوانند از این مکان استفاده کنند.

شهردار بندرعباس آرامش خاطر در خرید کردن را یکی از مزیت های این گذرگاه دانست و افزود: یکی از مزیت های گذرگاه شهید عراقی زاده آرامش خانواده ها هنگام خرید است زیرا گذرگاه شهید عراقی زاده که قلب تپنده بازار است در محوریت چند بازار و مجتمع های تجاری قرار داشت  و یکی از دغدغه های خانواده ها بود که در این مسیر بخاطر تردد وسایل نقلیه حادثه ای رخ دهد ، به همین منظور مسیر تردد وسایل نقلیه بسته شده است و فضای مناسب و خوبی نیز ایجاد شده است.

وی در ادامه گفت : در خصوص جای پارک موتورسیکلت ها که قبلا در این محوطه بود دو فضای پارکینگ در کنار این محوطه وجود دارد که مردم و بازاریان  بتوانند موتورسیکلت های خود را در این جایگاه ها پارک کنند و حاضر هستیم سایبان این مکان را نیز بزنیم و این مکان را آماده کنیم و خود بازاریان هم باید نگهداری کنند از این فضایی در اختیار آنها گذاشته می شود.