️از سوی شهرداری منطقه ۹ تهران صورت گرفت؛ جلوگیری از تضییع حقوق ۲۲۰ میلیارد ریالی

اداره حقوقی شهرداری منطقه۹ تهران با ارائه دفاعیات مستدل و مستند، نسبت به نقض رای دادگاه بدوی و جلوگیری از تضییع مبلغی در حدود ۲۲میلیارد تومانی علیه شهرداری منطقه و احقاق حق عمومی اقدام کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: شخصی با هویت معین با […]

اداره حقوقی شهرداری منطقه۹ تهران با ارائه دفاعیات مستدل و مستند، نسبت به نقض رای دادگاه بدوی و جلوگیری از تضییع مبلغی در حدود ۲۲میلیارد تومانی علیه شهرداری منطقه و احقاق حق عمومی اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: شخصی با هویت معین با جعل سند مالکیت ملک معروف به پارک کوکب در محدوده مهرآباد جنوبی، اقدام به طرح دعوی مطالبه قیمت زمین مذکور می کند و در دادگاه بدوی منجر به محکومیت شهرداری تهران به پرداخت مبلغ حدوداً ۲۲میلیارد تومان می شود.

مرتضوی با اشاره به دفاعیات مستند کارشناسان حقوقی منطقه۹ در مراجع قضایی افزود: پس از احراز جعلی بودن اسناد و با طرح دعوی در مراجع کیفری و قطعیت رای و نقض دادنامه بدوی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران، موجبات احقاق حق عمومی و جلوگیری از تضییع منافع شهرداری تهران فراهم شد.

منبع خبر