به همت شهرداری بندرعباس ؛

آبنمای موزیکال پارک شهید دباغیان به بهره‌برداری رسید

شهردار بندرعباس گفت: طرح آبنمای موزیکال در پارک قدیمی شهر بندرعباس طرح اولیه آن ده سال پیش استارت زده شده بود امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین-هرمزگان- مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آیین بهره برداری از آبنمای موزیکال پارک شهید دباغیان که با جشن هفته کودک و روز دختر  همراه بود و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان مربوطه به همراه هنرنمایی خوانندگان کشوری و هنرمندان بومی برگزار شد گفت: پروژه ی آبنمای موزیکال در پارک شهید دباغیان که طرح اولیه آن در ده سال پیش صورت گرفته است و با توجه به مشکلاتی که در این آبشار موزیکال بود از نو فضای ابنیه و عمرانی آن انجام شد و در این مراسم شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور کثیر مردم شهر بندرعباس در این جشن و این آیین بهره برداری خاطر نشان کرد: این مراسم با جشن هفته کودک و روز دختر همراه است که شاهد حضور  تعداد  کثیری از مردم در این مراسم هستیم و خوشحالیم که با این کار می توانیم امید و نشاط را به مردم شهر بندرعباس هدیه کنیم.

نوبانی پروژه آبنمای موزیکال پارک شهید دباغیان را یکی از پروژه های مهم دانست و افزود: پروژه آبنمای موزیکال پارک شهید دباغیان یکی از پروژه های شاخص و مهم است که در دو سال اخیر کارهای اولیه آن انجام شد و امروز شاهد بهره برداری آن هستیم که میزان اعتبار این طرح بالغ بر ۸ میلیارد تومان است.

وی در ادامه به پروژه های شهرداری در زمان بندی تعیین شده نیز اشاره داشت و تصریح کرد : ما طبق برنامه و زمان بندی که هر هفته یک پروژه را داشتیم به لطف خداوند موفق شدیم این هفته این برنامه را برگزار کنیم  و این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

 

 

انتهای پیام/

نویسنده و خبرنگار:رویا حسینی زاده