حمیدی شهردار بجنورد خبر داد: آسفالت ۱۶۵ هزار متر مربع از معابر بجنورد طی ۶ ماه

شهردار بجنورد از آسفالت ۱۶۵ هزار متر مربع از معابر شهری طی شش ماه ابتدای سال خبر داد و گفت : طبق برنامه زمانبدی آسفالت در سال ۱۴۰۱ می بایست ۱۴۵ هزار متر مربع از معابر شهری را آسفالت می کردیم اما فقط طی شش ماه اول سال ۱۶۵ هزار مترمربع از معابر و خیابانهای […]

شهردار بجنورد از آسفالت ۱۶۵ هزار متر مربع از معابر شهری طی شش ماه ابتدای سال خبر داد و گفت : طبق برنامه زمانبدی آسفالت در سال ۱۴۰۱ می بایست ۱۴۵ هزار متر مربع از معابر شهری را آسفالت می کردیم اما فقط طی شش ماه اول سال ۱۶۵ هزار مترمربع از معابر و خیابانهای شهر آسفالت شد.

جواد حمیدی اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ اکیپ عمرانی در دو شیفت کاری شبانه  و روزانه، کار لکه گیری و ترمیم، رو کش و آسفالت معابر و خیابان های شهر را انجام می دهند و این عملیات تا شروع برودت شرایط آب هوایی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی مدیریت شهری آسفالت معابر حاشیه شهر است افزود: تاکنون معابر و خیابانهای ، شهید رجایی ، مطهری ، ۱۷ شهریور شمالی ، حسینی معصوم ، اوقاف ، ۱۶ متری شهرک فرهنگیان ، طالقانی ، برنجی ، امام خمینی و.. اسفالت شده است .

شهردار اظهارداشت: آسفالت‌ریزی معابر طبق برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های محلی و منطقه ای شهر و با رعایت عدالت اجتماعی اجرا شده است به طوری که سعی شد هر محله چند کوچه از ترمیم یا اجرای آسفالت بهره مند شود و سپس ‌وارد هسته مرکزی شهر شدیم.

حمیدی با اشاره به اینکه طی شش ماه نخست سال تمام سهمیه قیر بجنورد را جذب کردیم اظهارداشت: این شهرداری آمادگی دارد تا سهمیه سایر شهرداری های استان که در جذب قیر ناموفق بودند را نیز جذب تاهیچ قیری از استان خارج نشود.

منبع خبر