آغاز به کار رسمی فعالیت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید

مراسم آغاز به کار فعالیت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد،‌ معاون خدمات شهری شهرداری یزد و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. با آغاز به کار رسمی این ساختمان به عنوان ساختمان مدیریت ارتباطات و […]

مراسم آغاز به کار فعالیت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد،‌ معاون خدمات شهری شهرداری یزد و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
با آغاز به کار رسمی این ساختمان به عنوان ساختمان مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد،‌ تمامی فعالیت های حوزه روابط عمومی و رسانه شهرداری در این ساختمان برگزار می شود.
استقرار مرکز ۱۳۷،‌ تجهیز و راه اندازی استودیو جدید صدای شهر و رادیو شهرداری یزد،‌ متمرکزسازی واحدهای روابط عمومی معاونت ها،‌ سازمان ها و مناطق شهرداری یزد زیر نظر مدیریت واحد،‌ راه اندازی اتوبوس خبر و حضور میدانی خبرنگاران در مناطق مختلف شهر یزد و راه اندازی موزه بلدیه از جمله اقداماتی است که در طول ماه های گذشته در این مرکز رخ داده یا در حال انجام است.
گفتنی است مدیر ارتباطات و امور بین‌المل شهرداری یزد پیش از این به عنوان رئیس کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و همچنین عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد انتخاب شده بود.