آغاز عملیات اجرای درختکاری پارک محمد_داغی توسط واحد فضای سبز شهرداری رودهن

شهرداران آنلاین/مسئول فضای سبز شهرداری رودهن از کاشت نهال در پارک محمد داغی توسط شهرداری رودهن خبر داد. طاهرقلی مسئول فضای سبز شهرداری رودهن اظهار کرد: شهرداری رودهن به دنبال توسعه و گسترش فضای سبز در کل محدوده شهر است تا کلیه شهروندان از نعمت فضای سبز به صورت یکسان بهرمند شوند. وی با بیان […]

شهرداران آنلاین/مسئول فضای سبز شهرداری رودهن از کاشت نهال در پارک محمد داغی توسط شهرداری رودهن خبر داد.

طاهرقلی مسئول فضای سبز شهرداری رودهن اظهار کرد: شهرداری رودهن به دنبال توسعه و گسترش فضای سبز در کل محدوده شهر است تا کلیه شهروندان از نعمت فضای سبز به صورت یکسان بهرمند شوند.

وی با بیان اینکه باید حفظ و حراست از درختان و فضای سبز و کاشت آن به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شود، گفت: فرهنگ درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی‌ترین راه های توسعه شهرها است لذا وظیفه داریم که در راستای تقویت  این فرهنگ ارزشمند بکوشیم.
وی تاکید کرد: وجود فضای سبز از نیازهای مهم شهرهای کنونی است که سبب آرامش روحی، روانی و افزایش امید به زندگی در میان شهروندان می شود که این امر خطیر و مهم در کنار حفظ برعهده مدیریت فضای سبز شهرداری رودهن است. وی تصریح کرد: به تازگی نیزعملیات کاشت چمن ، درخت و گل در پارک ها به اتمام رسیده است. وی گفت با توجه به اینکه در سال گذشته پارک محمد داغی دچار حریق شد و تعدادی از درختان این پارک از بین رفت لازم است که تعدادی درخت جایگزین درختان آسیب دیده کنیم.