آغاز فاز نخست ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری زرند

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری خبر داد و با بیان اینکه هدف ما امنیت غذایی شهروندان است، گفت: رعایت ضوابط و دستورالعمل‌ها ورفع مشکلات بهداشتی از اقدامات شهرداری در این کشتارگاه است. شهرداری‌ها در ایران علاوه بر ارائه خدمات شهری در حوزه‌ها و بخش‌های دیگر نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اگرچه این […]

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری خبر داد و با بیان اینکه هدف ما امنیت غذایی شهروندان است، گفت: رعایت ضوابط و دستورالعمل‌ها ورفع مشکلات بهداشتی از اقدامات شهرداری در این کشتارگاه است.

شهرداری‌ها در ایران علاوه بر ارائه خدمات شهری در حوزه‌ها و بخش‌های دیگر نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اگرچه این سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل نبود قانون مشخص و بستر و زمینه مناسب منتج به مدیریت واحد شهری نمی‌شود اما زمینه را برای اجرای طرح‌های شهری جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان و تعامل با سایر سازمان‌ها باز می‌کند. شهرداری زرند به منظور درآمدزایی، تأمین مواد غذایی مورد نیاز و نظارت بهتر بر امنیت غذایی شهروندان اقدام به ساخت کشتارگاه دام کرده است.

مهدی ضیاءالدینی با بیان اینکه تمام موارد خواسته شده از سوی بازرسان بهداشتی با تأکیدات شهردار در حال رفع است، اظهار کرد: تعویض درب‌های ورودی کشتارگاه، راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته، تعویض سیستم آبرسانی، رنگ‌آمیزی سالن کشتارگاه و اصلاح ریل کشتار دام سنگین تاکنون اجرایی شده است.

وی راه‌اندازی کوره لاشه‌سوز، ساخت سالن بسته‌بندی امحا و احشام، جدول‌گذاری فضای سبز کشتارگاه، ساخت باکس معاینه دام‌ها و برگزاری نشست‌های مختلف با سلاخان را از دیگر برنامه‌های شهرداری برای ساماندهی کشتارگاه عنوان کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند خاطرنشان کرد: به منظور اجرایی کردن فاز اول کشتارگاه بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.

منبع خبر