آغاز نصب تابلوی معابر و کد پستی هوشمند اماکن شهر قهجاورستان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” ، همزمان با دهه مبارک کرامت و با حضور مدیرکل پست استان و همچنین رییس اداره اطلاعات مکانی آن اداره کل، نصب تابلوی معابر و کد پستی هوشمند اماکن شهر قهجاورستان آغاز شد. در مراسم آغاز اجرای این طرح که بمنظور ساماندهی و بهنگام سازی معابر و […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” ، همزمان با دهه مبارک کرامت و با حضور مدیرکل پست استان و همچنین رییس اداره اطلاعات مکانی آن اداره کل، نصب تابلوی معابر و کد پستی هوشمند اماکن شهر قهجاورستان آغاز شد.
در مراسم آغاز اجرای این طرح که بمنظور ساماندهی و بهنگام سازی معابر و اماکن شهر اجرا میشود، مهندس باقری مدیر کل پست استان اصفهان اظهار کرد: قهجاورستان پنجمین شهر در سطح استان و کشور می‌باشد که اماکن آن دارای کد پستی هوشمند میشود.
وی افزود: با اجرای طرح فوق کلیه خدمات دستگاه های خدماتی اعم از بخش دولتی و خصوصی به صورت الکترونیک و مکان محور ( بر اساس نقشه شهری) قابل ارائه خواهد بود و باعث کاهش تردد های غیر ضروری شهری و بین شهری خواهد شد.
در این مراسم که به میزبانی دو خانواده محترم شهید ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قجاورستان برگزار شد، از همکاری و تعامل قابل تقدیر مدیر کل پست استان اصفهان و همکاران ایشان تشکر و قدردانی گردید .
محمود صادقین شهردار قهجاورستان تصریح کرد: در مراسم امروز بطور نمادین تابلوی کوچه شهید والا مقام مسلم خیزاب و همچنین کد پستی هوشمند منزل شهید والامقام عباس تودشکی نصب و عملیات اجرایی طرح بطور رسمی آغاز گردید.