آماده‌سازی موکب‌های خدماتی در مرز مهران توسط شهرداری منطقه ۱۱ تهران

شهردار منطقه۱۱ تهران گفت: آماده سازی موکب و حسینیه ویژه ارائه خدمات به زوار سیدالشهدا در اربعین ۱۴۰۱ در مرز مهران در حال انجام است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ ، سید محمد موسوی گفت: با توجه به پیش بینی استقبال گسترده مردم از آیین راهپیمایی اربعین در سال جاری، به منظور ارائه خدمات […]

شهردار منطقه۱۱ تهران گفت: آماده سازی موکب و حسینیه ویژه ارائه خدمات به زوار سیدالشهدا در اربعین ۱۴۰۱ در مرز مهران در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ ، سید محمد موسوی گفت: با توجه به پیش بینی استقبال گسترده مردم از آیین راهپیمایی اربعین در سال جاری، به منظور ارائه خدمات به زوار سیدالشهدا علیه السلام، موکب و حسینیه به نام شهید امیر حسین داداشی از شهدای آتش نشان منطقه۱۱ در نقطه مرزی مهران در حال راه اندازی است .
او افزود : فضای موکب به متراژ ۴۰۰ متر مربع ویژه بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است که خدمات فرهنگی شامل عزاداری های سنتی، ارائه اقلام فرهنگی، خدمات ویژه مادر و کودک، چاپ عکس شهدا و اهدای تصاویر به زوار برای زیارت نیابتی، آموزش های شهروندی و ارائه توصیه های ویژه سفر در این موکب ارائه می شود .
موسوی خاطر نشان کرد : حسینیه شهید امیر حسین داداشی نیز به منظور اقامه نماز و استراحت کوتاه مدت زوار به متراژ ۳۰۰ متر مربع در مرز مهران در حال تدارک است تا زوار پس از طی مسیر و گذشت از اتوبوس ها بتوانند دقایقی استراحت کنند و به ادامه راه بپردازند.
شهردار منطقه۱۱ تهران در ادامه گفت: با توجه به در اختیار بودن ۶ کیلومتر از مسیر مرز مهران توسط شهرداری منطقه۱۱، عوامل اجرایی و خادمین خدمات شهری برای ارائه خدمات نظافتی و بهداشتی به مدت ۲۵ روز در مرز خدمت خواهند کرد .

 او افزود: پیش بینی شده است که بیش از ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار نیز در محدوده مستقر شود و کلیه عوامل اجرایی برای ارایه خدمت به زوار الحسین علیه السلام در حالت آماده باش و اجرای امور هستند .
او همچنین گفت: برای افزایش کیفیت ارائه خدمات، برخی ماشین آلات ویژه نظافت شهری از تهران به مقصد مهران در حال ارسال است تا خللی در خدمات رسانی ایجاد نشود .
شهردار منطقه۱۱ تهران افزود: با توجه به استقبال مردم از مشارکت در خیر آیین اربعین، از شهروندانی که تمایل به اهدای کمک های نقدی یا غیر نقدی شامل مواد غذایی فاسد نشدنی مانند برنج، آب معدنی، آب لیمو، کنسروجات، حبوبات و … دارند؛ دعوت می کنیم تا با شماره ۹۶۰۳۸۱۴۱ تماس بگیرند و کمک های نقدی‌ را نیز به شماره حساب ۱۸۲۷۸۰۱۱۵۰۲۳۲۳۲۳۳ به نام گروه جهادی شهید امیر حسین داداشی واریز کنند .

او در انتها  گفت: موکب های خدمت رسانی اربعین منطقه۱۱ در مرز مهران از ۱۶ لغایت ۲۸ شهریور میزبان زوارالحسین علیه السلام هستند و اطلاعات بیشتر از خدمات رسانی های این مواکب توسط روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران اطلاع رسانی می شود.

منبع خبر