کل 8541 امروز 5
  • تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 - May - 2024
  • ساعت :

    آماده سازی شهر یاسوج برای استقبال از بهار/ آغاز فعالیت واحدهای مختلف شهرداری

    شهردار یاسوج از آماده سازی شهر یاسوج برای استقبال از نوروز خبر داد و عملیات اجرایی واحدهای مختلف شهرداری را تشریح کرد. نستهن مقدم با اعلام این خبر گفت: فعالیت واحدهای مختلف شهردار یاسوج در راستای آماده سازی شهر برای ایام نوروز بصورت ویژه آغاز شده است. مقدم بیان کرد: با توجه به اینکه طی چندماهه اخیر بخاطر بارش […]

    شهردار یاسوج از آماده سازی شهر یاسوج برای استقبال از نوروز خبر داد و عملیات اجرایی واحدهای مختلف شهرداری را تشریح کرد.

    نستهن مقدم با اعلام این خبر گفت: فعالیت واحدهای مختلف شهردار یاسوج در راستای آماده سازی شهر برای ایام نوروز بصورت ویژه آغاز شده است.

    مقدم بیان کرد: با توجه به اینکه طی چندماهه اخیر بخاطر بارش برف و باران و همچنین عملیات دستگاههای خدمات رسان سطح زیادی از معابر دچار فرسودگی و ناهمواری شده بود، ۴ تیم عملیاتی برای لکه گیری اصولی و روکش معابر تعیین شده است که هم اکنون دو تیم کار خود را در ورودی ها و خروجی های شهر از سمت شیراز و اصفهان آغاز کرده اند.

    وی ادامه داد: پس از لکه گیری اولیه، معابر مستهلک تر روکش آسفالت خواهند شد و همچنین اجازه حفاری به دستگاههای خدمات رسان و اشخاص نیز داده نخواهد شد.

    مقدم گفت: تولید دال های بتنی برای معابر فاقد دال و معابری که پل های آن فرسوده شده توسط سازمان عمران شهرداری از چند روز پیش آغاز شده و عملیات نصب آنها نیز طی روزهای آتی شروع خواهد شد.

    شهردار یاسوج تصریح کرد: امسال بصورت گسترده تری نسبت به سال های قبل بحث رنگ آمیزی بلوارها، جداول، سطوح فلزی و بدنه های شهری را در دستور کار قرارداده ایم و رنگ مورد نیاز نیز تامین گردیده است.

    نستهن مقدم ابراز کرد: طی چهار سال قبل بر کشت گل های فصلی در شهر یاسوج تاکید فراوانی گردید و امسال نیز قریب به ۷ هزار مترمربع از سطح بلوارها، میادین و روفوژها زیر کشت گل های بهاری خواهد رفت که مهیاسازی محل ها هم اکنون در حال انجام است.

    مقدم به هفته درختکاری هم اشاره کرد و گفت: برنامه درختکاری در آستانه نوروز ۱۴۰۱ نیز برنامه مفصل تری خواهد بود و در همین ایام بیش از ۲ هزار اصله نهال از گونه های مختلف تدارک دیده شده است که همزمان با هفته درختکاری، غرس آنان نیز آغاز خواهد شد.

    وی با تاکید بر لزوم افزایش درختان در فضای شهری گفت: آمادگی داریم به شهروندانی که تمایل به غرس نهال در جلوی منازل خود دارند، نهال ارائه کنیم و شهروندان عزیزی که ساخت ساز خود را به پایان رسانده اند را نیز مکلف به غرس نهال کنیم.

    مقدم ابراز داشت: مهیاسازی سرویس های بهداشتی پارک ها، ایجاد دیوار سبز و نصب المان های نوروزی از دیگر برنامه های شهرداری است که همزمان با انجام آنها توسط واحدهای شهرداری، به شهروندان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

    شهردار یاسوج ابراز کرد: شهروندان گرامی برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های خود می توانند از طریق سامانه شبانه روزی ۱۳۷ اقدام نمایند.

    منبع خبر

    نوشته های مشابه

    تجلیل از۹۰ معلم روستای بوستانو
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    تجلیل از۹۰ معلم روستای بوستانو

    در مراسمی که در روستای بوستانو از ۹۰ معلم فرهیخته تجلیل بعمل آمد.

    توسعه زیرساخت های شهری بندرکرگان با آسفالت معابر خاکی
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    توسعه زیرساخت های شهری بندرکرگان با آسفالت معابر خاکی

    شهردار بندر کرگان: برای توسعه زیر ساخت های شهری بندرکرگان ،آسفالت معابر خاکی از اولویت های مهمی است که در حال انجام است.

    تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان ایوب و حسین نیکوبین
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
    با حضور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ انجام شد:

    تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان ایوب و حسین نیکوبین

     به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران ، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با همراهی علی ایوانی رئیس امور ایثارگران منطقه، مهدی نبی لو فرمانده بسیج منطقه، محمدرضا معیری شهردار ناحیه دو و مدیران شهری با خانواده معزز شهیدان ایوب و حسین نیکوبین […]

    ایمن سازی معابر محلی و بزرگراهی پهناورترین منطقه پایتخت
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    ایمن سازی معابر محلی و بزرگراهی پهناورترین منطقه پایتخت

     به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ، شهردار منطقه ۴ از ایمن سازی و اقدامات ترافیکی در سال جدید خبر داد. علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: ایمنی ترافیکی یکی از مسائل حیاتی هر جامعه ای است که برای حفظ سلامت و امنیت […]

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا