آمادگی مدیریت شهری قم برای مقابله با بحران های زمستانی

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم از آمادگی مدیریت شهری برای مقابله با بحران های زمستانی خبر داد و گفت: نمایش آمادگی مدیریت شهری در ایجاد اعتماد در مردم بسیار مهم است تا بدانند شهرداری در صورت هر گونه مشکل و بحران در زمستان است. به گزارش روابط عمومی شهرداری قم ، سید مجتبی […]

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم از آمادگی مدیریت شهری برای مقابله با بحران های زمستانی خبر داد و گفت: نمایش آمادگی مدیریت شهری در ایجاد اعتماد در مردم بسیار مهم است تا بدانند شهرداری در صورت هر گونه مشکل و بحران در زمستان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم ، سید مجتبی سبحانی ثابت در مانور عملیات زمستانی شهرداری که در مرکز پایش هوشمند و پشتیبانی ماشین آلات خدمات شهری برگزار شد، با تأکید بر آمادگی شهر برای مقابله با بحران ها اظهار داشت: گام نخست در مقابله با بحران ها شناسایی درست امکانات و توانمندی شهر در مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی شهر است.

وی شاخص حرکت به سمت شهر ایمن را شناسایی ظرفیت های شهر دانست و افزود: برای مقابله با حوادثی مانند آب گرفتگی لازم است تمام تجهیزات و امکانات شهر به صورت شفاف و کامل مشخص باشد و اجرای مانور زمستان شهرداری یکی از اقدامات خوب برای آمادگی و شناخت ظرفیت های شهر است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم ادامه داد: نمایش آمادگی شهر در ایجاد اعتماد در مردم بسیار مهم است تا بدانند در صورت هر گونه مشکل و بحران شهر برای مقابله با آن آماده بوده و می توانند با آرامش خاطر زندگی کنند و خسارت مالی یا جانی آن ها را تهدید نمی کند.

منبع خبر