آمادگی کامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از آمادگی کامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد. سید رضا حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم سازمان پایانه‌ها در حال ارائه خدمات علاوه بر مسافرین تابستانی، به زائرین عتبات عالیات و کربلای معلی بوده است. وی با بیان اینکه آئین […]

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از آمادگی کامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سید رضا حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم سازمان پایانه‌ها در حال ارائه خدمات علاوه بر مسافرین تابستانی، به زائرین عتبات عالیات و کربلای معلی بوده است.

وی با بیان اینکه آئین سیاه‌پوشی پایانه‌ها و پارک‌سوارهای این سازمان در ابتدای محرم انجام شد افزود: مراسم عزاداری در دو نوبت همه‌روزه صبح‌ها و ظهرها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد پایانه مرکزی با حضور زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت (س) برپا شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات کلیه پایانه‌ها بدون هیچ‌گونه تعطیلی و به‌صورت شبانه‌روزی به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

منبع خبر