آموزش کودکان اوتیسمی در پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد

مرزبان مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت:کلاس های آموزشی کودکان اوتیسمی در پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد برگزار شد.  محمد مرزبان مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: پس از بازگشایی دوباره پارک آموزش ترافیک کلاس های آموزشی کودکان اوتیسمی برگزار شد. وی با بیان اینکه کودکان دارای بیماری های خاص از جمله […]

مرزبان مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت:کلاس های آموزشی کودکان اوتیسمی در پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد برگزار شد.

 محمد مرزبان مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: پس از بازگشایی دوباره پارک آموزش ترافیک کلاس های آموزشی کودکان اوتیسمی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کودکان دارای بیماری های خاص از جمله گروه های حساس جامعه هستند و به حمایت های معنوی و عاطفی ویژه ای نیاز دارند، اظهار داشت: پارک آموزش ترافیک با حضور کادر مجرب از پلیس راهور استان و شهرداری یزد، آموزش هایی متناسب با شرایط این کودکان در نظر گرفته است و هر گروه از این کودکان به صورت اختصاصی آموزش خواهند دید.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با اشاره به اینکه همه کودکان حق آموزش مسائل ترافیکی دارند، گفت: این مرکز با  تجربه بیش از یک دهه فعالیت در ترویج نظری و عملی مباحث ترافیکی و همچنین فرهنگ ترافیک، در سال های گذشته کلاس های آموزشی زیادی برای کودکان با شرایط خاص نظیر کودکان ناشنوا، کم شنوا، نابینا، کم بینا و همچنین کودکان کار برگزار کرده است و آموزش این گروه از کودکان بعد از آغاز فعالیت دوباره این مرکز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع خبر