آیین بازپیرایی میدان پلیس و رونمایی از نماد فرماندهی انتظامی کشور

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در این مراسم اظهار کرد: در اکثر شهرهای بزرگ و کوچک مسئولان تلاش می‌کنند مبلمان شهری  به شکلی مزین شود که جاذبه‌ای برای مردم داشته باشد و این نشان دهنده تلاش مدیریت شهری است.        وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری ساری تلاش کرد تا ویترین قوای کشور را […]

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در این مراسم اظهار کرد: در اکثر شهرهای بزرگ و کوچک مسئولان تلاش می‌کنند مبلمان شهری  به شکلی مزین شود که جاذبه‌ای برای مردم داشته باشد و این نشان دهنده تلاش مدیریت شهری است.       
وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری ساری تلاش کرد تا ویترین قوای کشور را در میدان شهر به نمایش بگذارد که به شکلی زیبا و مناسب طراحی شد، افزود: برای نصب دوربین کنترل ترافیکی منطقه هم باید اقدامات موثری انجام دهیم.
سردار میرزایی با بیان اینکه نیروی انتظامی خادمان مردم هستند، یادآور شد:  از جواد طالبی شهردار ساری تشکر می‌کنیم که با این کار به خادمان ناجا گفتند به یاد شما هستیم.
محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در این مراسم اظهار کرد: موضوع المان‌ها به عنوان اتمسفر هنری یک شهر، به کالبد شهر روح می‌بخشد و به عنوان اثر تاریخی، تاثیر ماندگار در شهر دارد.
وی افزود: امروز مدیریت شهری به پاس خدمات صادقانه ناجا که حامی صلح و حافظ منافع شهروندان و حوزه امنیت است این المان را طراحی و جانمایی کرده که  نشانه وحدت و همدلی در ارکان مختلف این شهر در گام دوم و دهه پنجم انقلاب است.  
این مسئول با اشاره به اینکه هدف ما در ساری این است با زیست مسالمت‌آمیز با کار شبانه روزی به سمت و سویی رویم تا کرامت‌شهر را به منصه ظهور برسانیم، گفت: امروز در ساری تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه داریم و با فسادستیزی به دنبال این هستیم شرایطی ایجاد کنیم که نشاط اجتماعی در شهر شکل گیرد.
نوبخت ادامه داد: کشور در جراحی اقتصادی قرار گرفته و در حال عبور از مرحله‌ای هستیم که دشمن آن را هدف قرار داده است.    
وی با بیان اینکه عدالت‌خواهی و فسادسازی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: از مردم فهیم، پرتلاش ،متدین و فرهیخته ساری تشکر می‌کنم که کم‌کاری مسئولان را تحمل کردند اما هدف ما در دولت سیزدهم کار شبانه روزی است و  با هر مدیری  که نتواند با منویات رهبری و کار شبانه روزی، رضایت مردم را فراهم کند تعارف نداریم.        
فرماندار مرکز استان با اشاره به اینکه نهضت نصب بنر و تقدیر و تشکر از مسئولان باید به محاق برود، افزود: گذشت روزهایی که بنرهای تقدیر و تشکر از مسئولان برای آسفالت یک منطقه، در شهر نصب می‌شدد در حالی که به وظیفه ذاتی‌ عمل می‌کردند.    
پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این مراسم اظهار کرد: امروز افتخاری برای شورای اسلامی شهر ساری و مدیریت شهری  است که با دستور جواد طالبی شهردار ساری در مدت کمتر از ۲ ماه، المان نیروی انتظامی ساخته شد تا بخشی از رشادت‌های نیروی انتظامی را قدردانی کنیم.    
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار، حامی امنیت جانی و روانی جامعه است و شهرداری هم وظیفه خدمت‌رسانی به شهروندان را بر عهده دارد، گفت: از تمامی همکاران، طالبی شهردار ساری، شهرداران مناطق که این کار بزرگ را امروز به یادگار گذاشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم این المان، الگویی برای دیگر شهرها باشد.

منبع خبر