آیین افتتاح پارک کودک و زیرگذر کوی شهید رجایی بندرکیاشهر

در ششمین روز از دهه مبارک فجر؛ به همت شهرداری بندر کیاشهر و با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، «مرتضی عاطفی»؛ شهردار بندر کیاشهر، امام جمعه، اعضاء شورای اسلامی و سایر مسئولین این شهر بندری، پارک کودک و زیرگذر کوی شهید رجایی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. به گزارش واحد […]

در ششمین روز از دهه مبارک فجر؛ به همت شهرداری بندر کیاشهر و با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، «مرتضی عاطفی»؛ شهردار بندر کیاشهر، امام جمعه، اعضاء شورای اسلامی و سایر مسئولین این شهر بندری، پارک کودک و زیرگذر کوی شهید رجایی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر، در آیین افتتاح پارک کودک محله شهید رجایی، گفت: در برنامه مدون مدیریت شهری، توسعه متوازن امکانات و خدمات در محلات در دستور کار است. به همین علت بطور ویژه به محلات کم‌برخوردار پرداخته می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: در مدیریت شهری توسعه‌محور، رسیدگی عمرانی به تمام محلات، ارائه خدمات و رفاه شهروندی از مولفه‌های توسعه شهری است.

شهردار بندر کیاشهر در ادامه تصریح کرد: با توجه به نگاه ‌ویژه به محلات کم‌برخوردارتر، پارک کودک شهید رجایی با وسایل بازی کودکان، لوازم ورزشی، ایمن‌سازی فضای بازی، ایجاد فضای سبز و ساخت سرویس بهداشتی تجهیز شد.

عاطفی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این پروژه کاشت گونه‌های متفاوت گیاهی است اظهارداشت: بمنظور ایمنی‌بخشی همراه با زیباسازی از دیوار سبز حائل استفاده شده است.

شهردار بندرکیاشهر با اشاره به دیوارنگاره‌های این پارک گفت: جهت استفاده بهینه از فضا و زیباسازی بصری در این پروژه از دیوارنگاری و طراحی‌های شاد بهره گرفته شده است.

عاطفی ایجاد پارک‌های محله‌ای در سایر محلات را از دیگر برنامه‌های توسعه‌محور مدیریت شهری عنوان کرد و بیان داشت: ضمن بهبودبخشی و نوسازی پارک‌های فعلی، عملیات اجرایی پارک در شهرک قدس و حاشیه رودخانه سفیدرود در سال جاری آغاز می‌شود. همچنین ضمن نوسازی پارک کوی شهید بهشتی، پارک محله امیرکیاسر نیز در سال آینده احداث خواهد شد.

وی با اظهار این موضوع که در پروژه زیرگذر کوی شهید رجایی اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال صرف شد گفت: عملیات عمرانی صورت گرفته در این پروژه شامل زیرسازی، آسفالت، روشنایی زیرگذر، علائم ترافیکی و جدول‌گذاری است.

عاطفی ادامه داد: اهمیت تکمیل این زیرگذر و زیرگذر کوی امام خمینی(ره) به این علت است که در ۱۵ سال اخیر به جهت آماده نبودن و عدم بهره‌برداری این پروژه‌ها، بیش از ده نفر جان خود را از دست داده بودند و برای جلوگیری از اتفاقات تلخ مشابه، تکمیل این دو زیرگذر در دستور کار شهرداری قرار گرفت. همچنین به منظور صرفه‌جویی، کاهش هزینه‌ها و کم‌شدن آسیب‌ها و خطرات احتمالی از مصالح بسیار با کیفیت استفاده شده است، زیرا هدف این است که بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

منبع خبر