آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت خیابان محله کوی حجت

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین _ هرمزگان _هم‌زمان با ایام دهه فجر ،آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت خیابان محله کوی حجت شهر بیکاه و قسمتی از بلوار اصلی شهر، با حضور فرماندار،بخشدار ،شهردار و جمعی از روسای ادارات شهرستان رودان به بهره‌برداری رسید. خیابان کوی حجت و قسمتی از بلوار اصلی شهر به طول ۱۵۰۰ […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین _ هرمزگان _هم‌زمان با ایام دهه فجر ،آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت خیابان محله کوی حجت شهر بیکاه و قسمتی از بلوار اصلی شهر، با حضور فرماندار،بخشدار ،شهردار و جمعی از روسای ادارات شهرستان رودان به بهره‌برداری رسید.

خیابان کوی حجت و قسمتی از بلوار اصلی شهر به طول ۱۵۰۰ متر با حجم و مساحت ۱۷۰۹۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران و بند ز تبصره ۱ قانون بودجه و بخش دیگری از آن با اعتبارات داخلی توسط شهرداری اجرا شده است.

شهردار بیکاه گفت : از آنجایی که ساماندهی معابر شهری و توزیع عادلانه خدمات از رویکرد‌های مدیریت شهری است، این پروژه با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است.

این مسئول عنوان کرد: روکش بلوار اصلی و محله‌های کم‌برخوردار جزو اولویت‌های مدیریت شهری در توزیع خدمات است و در نهضت آسفالت نگاه ویژه‌ای به این محله‌ها داریم تا بتوانیم رضایت بیشتر شهروندان را کسب کنیم.