آیین کاشت درخت در بلوار پیامبر اعظم شاهرود برگزار شد/ شهرداری شاهرود پیشروترین دستگاه در حفظ و توسعه فضای سبز شهری

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در طول یکسال گذشته بالغ بر ۱۰۰ هزار اصله درخت در شهر به‌صورت واکاری و توسعه فضای سبز کاشته شده‌است،گفت: این مجموعه پیشروترین دستگاه در حفظ و توسعه فضای سبز شهری است.  محسن احمدی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در طول یکسال گذشته بالغ بر ۱۰۰ هزار اصله درخت در شهر به‌صورت واکاری و توسعه فضای سبز کاشته شده‌است،گفت: این مجموعه پیشروترین دستگاه در حفظ و توسعه فضای سبز شهری است.

 محسن احمدی در آیین کاشت درخت به مناسبت روز درختکاری که با حضور نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر محمد رضا یونسیان، عضو شورای اسلامی شهر محمدعلی قاسمی، مسئولان شهرستانی،مدیران، کارشناسان و کارکنان خانواده شهرداری وآهاد شهروندان صبح امروز در بلوار پیامبر اعظم برگزار شد، افزود: خدمت به مردم یکی از بالاترین فضیلت ها است.

وی با بیان اینکه امروز مجموعه مدیریت شهری در راستای خدمت صادقانه به مردم گام‌های بلندی را برداشته است، ابراز داشت: حس نشاط و رضایت در مردم از افتخارات این دستگاه است.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه سرسبزی و آبادانی از مهم‌ترین مؤلفه‌های یک شهر ایده‌آل و زیباست، اظهار داشت: شهرداری شاهرود با پیشینه فضای سبز زیبا موفق شد در سه سال گذشته بالغ بر دویست و هشتاد هزار اصله درخت، ششصد و شصت هزار بوته درختچه، چهار صد هزار بوته گل رز و بالغ بر دوهزار و نود و پنج هکتار فضای شهری را گلکاری کرده است.

احمدی همچنین با تأکید بر اینکه شهری که مملو از فضای سبز زیبا باشد قطعاً مورد توجه شهروندان قرار خواهد گرفت، عنوان داشت: امروز شاهرود پیشرو در زیبایی، نشاط و فرح‌بخشی است که شهرداری شاهرود آن را با تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی بدست آورده و هدیه به شهروندانش کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری شاهرود در کنار شورای اسلامی شهر در راستای پایداری و استمرار خدمت به مردم گام‌های بلندی را برداشته و در ادامه نیز برخواهد داشت، اعلام داشت: ساختن شهری آباد و مطلوب برای زندگی براساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص شهر باصفا با مردمی باصفا از وظایف ما است که آن را به‌نحو احسن انجام خواهیم داد.

شایان ذکر است، امیدواریم کاشت نهال در سال جاری در بلوار پیامبر اعظم گامی بلند در راستای احداث پارک جنگلی هشتاد و پنج هکتاری باشد و مسئولان استانی و شهرستانی با همدلی و همکاری هم این عرصه را باز کرده تا شهرداری بتواند آن را برای مردم به یادگار بگذارد.