ابلاغ طرح تفصیلی کاشان پس از ۵ سال انتظار

شهردار کاشان از ابلاغ طرح تفصیلی این شهر با تأیید کمیسیون ماده پنج استان اصفهان خبر داد و گفت: مهیا شدن زمینه ابلاغ این طرح با گذشت پنج سال از زمان تصویب آن، پس از شکل‌گیری مدیریت منسجم و هماهنگ در شهر محقق شده است. حسن بخشنده‌امنیه با قدردانی از تلاش سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان […]

شهردار کاشان از ابلاغ طرح تفصیلی این شهر با تأیید کمیسیون ماده پنج استان اصفهان خبر داد و گفت: مهیا شدن زمینه ابلاغ این طرح با گذشت پنج سال از زمان تصویب آن، پس از شکل‌گیری مدیریت منسجم و هماهنگ در شهر محقق شده است.

حسن بخشنده‌امنیه با قدردانی از تلاش سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان و همراهی با شهرداری کاشان، اظهار کرد: انتظار می‌رود با استمرار هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان که در نتیجه مدیریت منسجم و انقلابی ایجاد شده است، شاهد تداوم اتفاقات ارزشمند در کاشان باشیم.

وی با اشاره به جلسه فوق‌العاده کمیسیون ماده پنج استان اصفهان، یکی از مهم‌ترین مصوبات این نشست را ابلاغ طرح تفصیلی شهر کاشان عنوان کرد و افزود: طرح تفصیلی شهر کاشان آذرماه ۹۵ تصویب و پس از رفع ایرادات، بعد از گذشت پنج سال ابلاغ شد.

شهردار کاشان با بیان اینکه ساماندهی شهری با اجرای طرح تفصیلی با سرعت و دقت بالاتری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تصویب طرح تفصیلی شهر کاشان می‌تواند گام مهمی برای توسعه متوازن کاشان و زمینه‌ساز ایجاد چشم‌اندازی بلندمدت در رشد و پیشرفت منطقه باشد.

بخشنده‌امنیه به دیگر مصوبات نشست فوق‌العاده کمیسیون ماده پنج اشاره و اضافه کرد: در این جلسه که به ریاست معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار اصفهان برگزار شد، لوایح شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی کاشان، همراه با دو شهرستان دیگر استان به تصویب رسید.

به گزارش ایمنا، در نشست امروز کمیسیون ماده پنج استان اصفهان، علاوه بر شهردار کاشان و معاونان وی، معاونان فرماندار، رئیس اداره راه و شهرسازی و کارشناسان مرتبط نیز حضور داشتند.

طرح تفصیلی تنظیم برنامه‌های مفصل و انجام اقدامات جزئی در مناطق و محلات شهر و طراحی آن‌ها است. در طرح تفصیلی، خدمات و فضاهای شهری با مشخص شدن جزئیات، قابل اجرا می‌شود. با استفاده از این طرح‌ها می‌توان برنامه‌های بخش عمومی را تعیین و این برنامه‌ها را برحسب اولویت در برنامه‌ریزی اجرایی سالیانه منعکس کرد.

منبع خبر