اتاق آموزشی فرشتگان کار در منطقه ۲۰ افتتاح شد

مراسم افتتاحیه اتاق آموزشی فرشتگان کار ویژه کودکان کار با حضور شهردار منطقه ۲۰، مجید مجیدی کارگردان سینما و تعدادی از مدیران این منطقه در بوستان دشتستان برگزار شد. سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه  ۲۰ در این مراسم با اشاره به ارزشمندی فداکاری و کوشش معلمان و تمامی افرادی که در تعلیم و تعلم […]

مراسم افتتاحیه اتاق آموزشی فرشتگان کار ویژه کودکان کار با حضور شهردار منطقه ۲۰، مجید مجیدی کارگردان سینما و تعدادی از مدیران این منطقه در بوستان دشتستان برگزار شد.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه  ۲۰ در این مراسم با اشاره به ارزشمندی فداکاری و کوشش معلمان و تمامی افرادی که در تعلیم و تعلم اهتمام دارند، گفت: به مناسبت هفته معلم و تکریم آنان مراسم افتتاح اتاق آموزشی فرشتگان کار با بهسازی مکانی در بوستان دشتستان در محله شهادت و اختصاص آن به فضای آموزش کودکان کار برگزار شد.

ناظم رضوی با بیان اینکه این اتفاق بسیار خوبی در حوزه فعالیت برای کودکان کار در این منطقه است، افزود: در پی اقدام خودجوش یکی از آموزگاران فداکار برای آموزش کودکان کار در فضای باز این بوستان، به پیشنهاد استاد مجیدی کارگردان سینما و از فعالان حوزه کودکان کار، به همت مدیریت شهری این منطقه مکانی در بخشی از این بوستان بهسازی و تجهیز و فضای مناسبی برای آموزش کودکان کار اختصاص داده شد.

او با اشاره به اینکه در آینده نزدیک فضای مناسب تری برای آموزش این کودکان اختصاص داده خواهد شد، اظهار داشت: این برنامه در راستای رویکرد شهرداری تهران برای ساماندهی کودکان کار و اجرای اقدامات موثر آموزشی و فرهنگی برای آنان و به منظور تقدیر و تکریم اقدام خداپسندانه و قابل ارزش این بانوی معلم فداکار برای فراهم کردن زمینه تحصیل کودکان کار برگزار شد.

در پایان این مراسم ضمن افتتاح اتاق آموزش، با اهدای هدایا از بانوی معلم و تعدادی از کودکان کار تقدیر شد.

منبع خبر