اتمام حجت شهردار کرج با مدیران/کم کاری کنید برکنار می‌شوید

مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار کلانشهر کرج، در جمع اصحاب رسانه در خصوص گلایه‌ها برای ایجاد تغییرات متعدد مدیریتی در بدنه شهرداری، اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد مدیران همان افرادی هستند که از ابتدای حضور در جایگاه شهردار کرج برای مسؤولیت‌های مختلف انتصاب کردیم و همه مشغول به کار هستند. وی افزود: تغییرات مدیریتی برای […]

مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار کلانشهر کرج، در جمع اصحاب رسانه در خصوص گلایه‌ها برای ایجاد تغییرات متعدد مدیریتی در بدنه شهرداری، اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد مدیران همان افرادی هستند که از ابتدای حضور در جایگاه شهردار کرج برای مسؤولیت‌های مختلف انتصاب کردیم و همه مشغول به کار هستند.

وی افزود: تغییرات مدیریتی برای خدمت رسانی به مردم، کار جهادی و توجه به این نکته که مردم ارباب رجوع هستند و ما نوکر مردمیم و برای پیشبرد بهتر امور انجام می‌شود.‌ شاید از بین همه مدیران در مورد یکی دو انتصاب، علیرغم اینکه فرصت و اختیار به مدیر داده شد، اما پاسخ مورد انتظار را دریافت نکردیم و کار مردم بر زمین ماند.

شهردار کرج تصریح کرد: با کسی تعارف نداریم. اگر در راستای خدمت رسانی به مردم کوتاهی شود، در صورت لزوم همه مدیران را تغییر می‌دهیم. حتی اگر نزدیکترین افراد باشند. همه همکاران شاغل در شهرداری، رفقای خوب من هستند؛ اما اگر در خدمت کوتاهی کنند، آنها را جابجا می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برخی از همکاران سال‌ها در یک جایگاه خدمت کردند و زحمات زیادی کشیدند اما احساس کردیم ورود نیروی جدید و تفکر جدید به آن عرصه، کمک می‌کند تا حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم باشتاب بیشتری پیش برود‌.

سعیدی سیرائی در مورد فیلم ها و حاشیه‌های اخیر در فضای مجازی، گفت: مردم بهترین قاضی هستند و اعتقاد دارم ما نوکر مردمیم. از زمان ورود به شهرداری کرج، اعلام کردیم که باید درب دفاتر همه مدیران به روی مردم باز باشد و خدمت خالصانه با تفکر جهادی برگرفته از ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم برای خدمت به مردم در مجموعه جاری شود. این تفکر جدید، اگرچه تحولی در مجموعه مدیریت شهری ایجاد کرده، اما حاشیه‌های خاص خود را نیز به همراه داشته که قطعا خیری در آن است، حتی اگر تخریب باشد.

وی با بیان اینکه عده خاصی تخریب‌ها و حاشیه سازی‌ها را انجام می دهند، گفت: علیرغم فرمایشات رهبری در خصوص بازگویی اقدامات و امیدآفرینی در جامعه، قصد تخریبگران ناامید کردن مردم است. همه رسانه‌ها و حتی تخریبگران می توانند بیایند و در ملاقات های عمومی و روزهای جهادی برخورد مردم با مجموعه مدیریت شهری را ببینند که چگونه است. دستگاه امنیتی و قضایی در حال پیگیری این موضوعات هستند و اگر کوتاهی از سمت ما باشد باید در مراجع ذیربط پاسخگو باشیم.

سعیدی سیرایی با اشاره به طرح موضوع فیش حقوقی شهردار توسط حاشیه سازان، بیان کرد: همه چیز در مورد فیش حقوقی شفاف است؛ یک حکم کارگزینی بر اساس رتبه و گروه شهرداری توسط استاندار برای شهردار صادر می‌شود. شهرداری کرج رتبه ۱۱ و گروه ۱۶ است و هر شخصی در جایگاه شهردار قرار بگیرد، همین حکم را دریافت می‌کند.

وی با اشاره به مزایایی که با مصوبه شورا در فیش حقوقی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: از گذشته حق الجلسات، کمیسیون معاملات و غیره با مصوبه شورا در آیتمی به نام حق مسوولیت و مزایا برای شهردار، معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها پرداخت می‌شود که قانونی، مستند و شفاف است و همان را من هم به عنوان شهردار دریافت می‌کنم. این فیش سند می‌خورد، پرداخت و بایگانی می‌شود که پرینت بانکی آن هم قابل دریافت و مشاهده است.

گفتنی است به دنبال حاشیه سازی‌ها در خصوص فیش حقوقی شهردارکرج و نزدیکانش، مصطفی سعیدی سیرائی فیش‌های حقوقی چندماه گذشته خود را منتشر کرد و گفت که در راستای شفاف سازی همه مدیران فیش‌های حقوقی خود را منتشر کنند.

منبع خبر