اتمام نوسازی آسفالت شمال به جنوب بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از اتمام عملیات نوسازی آسفالت شمال به جنوب بزرگراه آزادگان حد فاصل بزرگراه شهید خرازی به شهید همدانی خبرداد. رضا ایرانشاهی گفت: عملیات نوسازی آسفالت این محدوده از خروجی بزرگراه شهید خرازی به بزرگراه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از اتمام عملیات نوسازی آسفالت شمال به جنوب بزرگراه آزادگان حد فاصل بزرگراه شهید خرازی به شهید همدانی خبرداد.
رضا ایرانشاهی گفت: عملیات نوسازی آسفالت این محدوده از خروجی بزرگراه شهید خرازی به بزرگراه آزادگان، رمپ لوپ این محدوده و محور کندرو بزرگراه آزادگان شمال به جنوب صورت گرفته است.
وی افزود: نوسازی آسفالت این محور از زمان احداث تاکنون صورت نگرفته بود که با ارزیابی صورت گرفته از سوی کارشناسان این معاونت و بررسی های فنی عملیات در یک بازه زمانی کوتاه مورد اجرا قرار گرفته است.
ایرانشاهی عنوان کرد: این محور از رمپ بزرگراه شهید خرازی به آزادگان تا حدفاصل بزرگراه شهید همدانی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع صورت گرفته است که برای این میزان مساحت ۵ هزار تن آسفالت به کار رفته است.معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: عملیات نوسازی آسفالت این محور کمتر از دو هفته به اتمام رسیده است؛ که شاهد تردد ایمن و روان خوردوها در این محور هستیم.
وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تردد خودروها در این محور بالاست؛ ضخامت ده سانتی متر برای آسفالت این مسیر در نظر گرفته شده است.