اتوبوس های شهری اصفهان به ۶۰۰ دستگاه می‌رسد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خریداری تعداد ۱۸۵ اتوبوس جدید طی دو سال گذشته، اظهار داشت: با سایر شرکت‌های تولید کننده نسز وارد گفت و گو شدیم و امیدواریم این تعداد را تا پایان سال جاری به ۶۰۰ دستگاه برسانیم. . ابوالفضل قربانی از کمبود اتوبوس در ناوگان درون شهری و […]

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خریداری تعداد ۱۸۵ اتوبوس جدید طی دو سال گذشته، اظهار داشت: با سایر شرکت‌های تولید کننده نسز وارد گفت و گو شدیم و امیدواریم این تعداد را تا پایان سال جاری به ۶۰۰ دستگاه برسانیم. .
ابوالفضل قربانی از کمبود اتوبوس در ناوگان درون شهری و برون شهری خبر داد و گفت: برای اینکه حمل‌ونقل عمومی در اصفهان دچار اختلال نشود، مجموعه مدیریت شهری از ابتدای دوره ششم، یکی از اولویت‌های خود را تأمین اتوبوس قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مجوز وارد کردن اتوبوس برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان از وزارت کشور دریافت شده است و با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، پیگیری خواهد شد و امیدواریم در این بحران که کل کشور را تحت تأثیر قرار داده است، مشکل خاصی نداشته باشیم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی دو سال گذشته موفق شدیم تعداد ۱۸۵ اتوبوس جدید را خریداری کنیم که به مرور به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود، همچنین با سایر شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس نیز وارد گفت‌وگو شدیم و امیدواریم این تعداد را تا پایان سال جاری به ۶۰۰ دستگاه برسانیم.
وی با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس، اتوبوس‌های کارکرده با کمتر از عمر مفید پنج ساله وارد کشور خواهد شد، تاکید کرد: متصور هستیم که در ماه‌های آینده گشایشی در تأمین اتوبوس ایجاد شود که در همین راستا اعتباراتی برای خرید این ناوگان در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان دیده شده است.
قربانی با اشاره به رشد ۷۱ درصدی بودجه حمل‌ونقل در ۱۴۰۲ گفت: هشت هزار میلیارد تومان از بودجه امسال شهرداری اصفهان به توسعه زیرساخت‌ها با هدف بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی در این دیار اختصاص یافته است.