اجرای تقاطع‌های چراغ‌دار در راستای آرام‌سازی ترافیک در قم

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: چراغ‌دار شدن تقاطع‌های شهری جزو اولویت‌های مهم مجموعه مدیریت شهری قم در راستای آرام‌سازی ترافیکی و کاهش تعداد و شدت تصادفات است. به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، وحید برزو با بیان اینکه حجم عرضه و تقاضای خودرو با یکدیگر تناسب ندارد، اظهار داشت: این مسئله سبب شده تا […]

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: چراغ‌دار شدن تقاطع‌های شهری جزو اولویت‌های مهم مجموعه مدیریت شهری قم در راستای آرام‌سازی ترافیکی و کاهش تعداد و شدت تصادفات است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، وحید برزو با بیان اینکه حجم عرضه و تقاضای خودرو با یکدیگر تناسب ندارد، اظهار داشت: این مسئله سبب شده تا حجم خودروها با ظرفیت معابر نیز همخوانی نداشته باشد.

به گفته وی، برای ایجاد وحدت رویه و تردد بدون وقفه خودروهای عبوری در سطح شهر لازم است تا سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی توسعه پیدا کند تا شهروندان در کمترین زمان و معطلی بتوانند سفرهای شهری خود را انجام دهند.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: چراغ‌دار شدن تقاطع‌های شهری جزو اولویت‌های مهم مجموعه مدیریت شهری قم در راستای آرام‌سازی ترافیکی و کاهش تعداد و شدت تصادفات است.

منبع خبر