اجرای طرح‌های نگهداشت ترافیکی در بزرگراه شهید همدانی و خرازی تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، خدابخشی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران از اجرای عملیات نوسازی و مرمت المان‌ها و ترمیم گاردریل‌های آسیب دیده محور غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی و خرازی خبر داد. سیدفرهاد خدابخشی اظهار داشت: با […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، خدابخشی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران از اجرای عملیات نوسازی و مرمت المان‌ها و ترمیم گاردریل‌های آسیب دیده محور غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی و خرازی خبر داد.
سیدفرهاد خدابخشی اظهار داشت: با هدف مناسب سازی و ایمنی وسهولت تردد شهروندان، گاردریل‌های آسیب دیده بزرگراه شهید همدانی غرب به شرق و بلوار آیت‌الله تهرانی، شهید خرازی بعد از پل ایران مال با همکاری عوامل اجرایی ناحیه ۴ منطقه ترمیم وتعویض شد.
معاون شهردار منطقه ۲۲ اذعان کرد: طبق بازدیدهای میدانی صورت گرفته از سطح محدوه و نیاز سنجی‌های صورت گرفته در ۶ معبر بزرگراهی منطقه اقدامات لازم توسط ادارات عمران وترافیک نواحی ششگانه جهت ارتقاء ایمنی تردد شهروندان در حال پیگیری است.
وی در ادامه همچنین از نصب و ترمیم گاردریل های بزرگراه شهید خرازی، شرق به غرب و غرب به شرق با همکاری عوامل اجرایی ناحیه ۶ منطقه خبر داد.
خدابخشی افزود: با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود از تمام توان خود برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استفاده می شود.