اجرای طرح ارزیابی عملکرد صندوقداران فروشگاههای شهروند
طرح ارزیابی عملکرد صندوقداران فروشگاههای زنجیرهای شهروند با هدف پایش میزان رضایت مشتریان از طریق نظرسنجی آنلاین راهاندازی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، با توجه به اهمیت مشتریمداری و ارائه خدمات شایسته به مشتریان در مجموعه شهروند، طرح ویژه نظارت بر عملکرد صندوقداران به عنوان یکی از مهمترین گروههای فعال و خدماترسان در […]
طرح ارزیابی عملکرد صندوقداران فروشگاههای زنجیرهای شهروند با هدف پایش میزان رضایت مشتریان از طریق نظرسنجی آنلاین راهاندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، با توجه به اهمیت مشتریمداری و ارائه خدمات شایسته به مشتریان در مجموعه شهروند، طرح ویژه نظارت بر عملکرد صندوقداران به عنوان یکی از مهمترین گروههای فعال و خدماترسان در فروشگاههای زنجیرهای شهروند، از طریق اسکن کیوآرکد مندرج در انتهای فاکتور خرید مشتریان راهاندازی شده است.
در این طرح ویژه که از اواخر مهرماه سال جاری آغاز شده، هر مشتری میتواند پس از صدور فاکتور با اسکن کیوآرکد انتهایی فاکتور خرید خود، بدون الزام به ارائه اطلاعات شخصی و هویتی از طریق پرسشنامه آنلاین، عملکرد صندوقداری را که به وی ارائه خدمت نموده ارزیابی کند.
نتایج و یافتههای این ارزیابی از سوی مشتریان میتواند علاوه بر تجربه خریدی توام با آرامش و احترام، ابزار مناسبی برای سنجش شایستگیهای صندوقدارانی باشد که شایسته تقدیر از سوی مشتریان و مدیرعامل شرکت شهروند شناخته میشوند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰