اجرای طرح اصلاح هندسی در تقاطع تختی به مدرس توسط شهرداری بابل

شهرداران انلاین/ به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مهندس کیانی شهردار بابل در خصوص پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان شهید مدرس تختی بیان داشت: روان سازی ترافیک و کاهش تداخل در خیابان مدرس به تختی به عنوان یکی از اقدامات  عمرانی ترافیکی شهرداری بابل در حال انجام است.   مهندس کیانی با بیان اینکه این پروژه در یک نقطه متمرکز نیست و در […]

شهرداران انلاین/
به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مهندس کیانی شهردار بابل در خصوص پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان شهید مدرس تختی بیان داشت:
روان سازی ترافیک و کاهش تداخل در خیابان مدرس به تختی به عنوان یکی از اقدامات  عمرانی ترافیکی شهرداری بابل در حال انجام است.
 
مهندس کیانی با بیان اینکه این پروژه در یک نقطه متمرکز نیست و در چند نقطه از شهر انجام می شود، اظهارکرد: اصلاح هندسی معابر از همان روزهای اول سال یکی از دغدغه‌های ما بوده که چه کاری می شود در بابل انجام دهیم تا با هزینه کمتر، شاهد تسهیل در جریان ترافیک یا بهبود و روان سازی ترافیک شهر باشیم.
 
شهردار بابل گفت: بحث های زیادی در این خصوص مطرح و پروژه های متعددی معرفی شد که از بین آنها، اصلاح هندسی میدان امامزادهقاسم  وبلوارایت الله روحانی تا میدان ۱۷شهریور، اصلاح هندسی تقاطع مدرس به تختی، اصلاح هندسی میدان توحیدی، اصلاح هندسی میادین دوقلوی حمزه کلا (میدان شهید سلیمانی و میدان بسیج ( در دستور کار قرار گرفت.
 
وی گفت: این پروژه پس از مطرح شدن در شورای ترافیک و برگزاری جلسات متعدد با حضور مشاور مورد تایید قرار گرفت و کار اجرایی آن از خیابان آیت‌الله روحانی شروع شد.
 
مهندس کیانی ادامه داد: عرض مفید بلوار در آنجا نهایتاً یک متر است که ۴۰ سانتیمتر آن به جداول و ۶۰ سانتیمتر هم برای ایجاد فضای سبز در نظر گرفته شد.
 
وی اضافه کرد:  برای روان‌سازی ترافیک روبروی مسجد مولانا نیز تعریضی داشته‌ایم که جریان ترافیک روان‌تر خواهد شد.