ایمان گودرزی مطرح کرد؛

اجرای طرح بهسازی محوطه مدارس ناحیه یک منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار ناحیه یک منطقه۲۲ از مرمت و روکش آسفالت محوطه مدارس محدوده ناحیه یک خبرداد. ایمان گودرزی اظهارداشت: در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور رفاه حال دانش آموزان به هنگام تردد در محوطه داخلی مدارس، حیاط ۴ مدرسه به مجموع۸۰۰تن […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار ناحیه یک منطقه۲۲ از مرمت و روکش آسفالت محوطه مدارس محدوده ناحیه یک خبرداد.
ایمان گودرزی اظهارداشت: در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور رفاه حال دانش آموزان به هنگام تردد در محوطه داخلی مدارس، حیاط ۴ مدرسه به مجموع۸۰۰تن مرمت و روکش آسفالت شد.
وی افزود: این طرح در مدارس پسرانه امید اسلام، دبستان دخترانه شهدای شهرک چشمه، دبیرستان دخترانه شهدای چشمه، دبستان دخترانه رضوان و … به اجرا در آمده است.
گودرزی در خصوص طرح بهسازی آسفالت مدارس گفت: با توجه به بررسی های میدانی، تشکیل جلسات متعدد با مدیران مدارس سطح ناحیه و بازدید حضوری تیم های کارشناسی ناحیه یک مبنی بر اولویت بندی مدارس جهت آسفالت و بهسازی حیاط مدارس، همچنین ضرورت توجه به فعالیت‌های خارج از کلاس درس از قبیل مراسم صبحگاهی، فعالیت‌های ورزشی و پرورشی در حیاط مدارس، شهرداری ناحیه یک با همکاری معاونت فنی و عمرانی اقدامات لازم را برای بهسازی محوطه و محیط تحصیل مناسب انجام داد.
شهردار ناحیه یک افزود: تمام تلاش مدیریت شهری ایجاد ارتقای کیفیت در سرانه های عمومی از جمله محیط های آموزشی برای دانش آموزان است که این کار بصورت مستمر و با اولویت بندی از لحاظ فرسودگی آسفالت، برخی از مدارس انتخاب و به منظور بهبود رفت و آمد دانش آموزان مرمت و روکش آسفالت انجام می شود.