اجرای طرح بهسازی و آسفالت مدارس محدوده ناحیه ۵ منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار ناحیه پنج منطقه۲۲ از مرمت و روکش آسفالت در مدارس محدوده ناحیه پنج خبرداد. علیرضا فاطمی نیک گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور رفاه حال دانش آموزان به هنگام تردد در محوطه داخلی مدارس، حیاط ۳ مدرسه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار ناحیه پنج منطقه۲۲ از مرمت و روکش آسفالت در مدارس محدوده ناحیه پنج خبرداد.
علیرضا فاطمی نیک گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور رفاه حال دانش آموزان به هنگام تردد در محوطه داخلی مدارس، حیاط ۳ مدرسه به مجموع ۱۰۰۰ تن مرمت و روکش آسفالت شد.
وی افزود: این طرح در مدارس شهید همت، شهدای پاسدار و ساجده به اجرا در آمده است.
فاطمی نیک در خصوص طرح بهسازی آسفالت مدارس گفت: با توجه به بررسی های میدانی، تشکیل جلسات متعدد با مدیران مدارس سطح ناحیه و بازدید حضوری تیم های کارشناسی ناحیه پنج مبنی بر اولویت بندی مدارس جهت آسفالت و بهسازی حیاط مدارس، همچنین ضرورت توجه به فعالیت‌های خارج از کلاس درس از قبیل مراسم صبحگاهی، فعالیت‌های ورزشی و پرورشی در حیاط مدارس، شهرداری ناحیه پنج با همکاری معاونت فنی و عمرانی اقدامات لازم را برای بهسازی محوطه و محیط تحصیل مناسب و در شان دانش آموزان انجام داد.
شهردار ناحیه ۵ افزود: تمام تلاش مدیریت شهری ایجاد ارتقای کیفیت در سرانه های عمومی از جمله محیط های آموزشی برای دانش آموزان است که این کار بصورت مستمر و با اولویت بندی از لحاظ فرسودگی آسفالت، برخی از مدارس انتخاب و به منظور بهبود رفت و آمد دانش آموزان مرمت و روکش آسفالت انجام می شود.