اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی

شهردار کوهدشت از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر با تلاش عوامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خبر داد. کامیاب تیموری اظهار کرد: طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی، تسهیل در تردد معابر و ارتقای جلوه بصری سیما […]

شهردار کوهدشت از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر با تلاش عوامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خبر داد.

کامیاب تیموری اظهار کرد: طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی، تسهیل در تردد معابر و ارتقای جلوه بصری سیما و منظر شهری انجام می‌شود.

وی افزود: علاوه بر جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در معابر سطح شهر، تابلوهایی که عمدتاً به واسطه شرایط جوی و به مرور زمان فرسوده می‌شوند نیز تعویض می‌شود.

اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی

شهردار کوهدشت خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است و این اقدامات به‌طورمستمر در سطح شهر انجام می‌شود.

تیموری گفت: در این طرح تجهیز و نصب علائم ترافیکی جدید از جمله تابلوها، نصب چراغ‌های راهنمایی و نصب سرعت‌گیر انجام شده است.

منبع خبر