اجرای «طرح نشاط» در ۶ محله کم برخوردار بجنورد اجرای «طرح نشاط» در ۶ محله کم برخوردار بجنورد

شهردار بجنورد از اجرای طرح نشاط در ۶ محله کم برخوردار مرکز استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد. به گزارش ایسنا، جواد حمیدی ۱۰ بهمن ماه، در نشست خبری کمیته های تخصصی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی، با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان برگزار شد با اشاره […]

شهردار بجنورد از اجرای طرح نشاط در ۶ محله کم برخوردار مرکز استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایسنا، جواد حمیدی ۱۰ بهمن ماه، در نشست خبری کمیته های تخصصی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی، با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان برگزار شد با اشاره به اینکه شهرداری یکی از دستگاه هایی است که در ایام دهه فجر فعالیت و خدمت رسانی می‌کند، اظهار کرد: برنامه های شهرداری در این ایام به سه بخش فضا سازی و تبلیغات، برنامه های فرهنگی و اجتماعی و برنامه های ورزشی تقسیم می‌شود.

وی در خصوص فضاسازی و تبلیغات محیطی اظهار کرد: ۵۰ پرچم خیابانی، ۱۵ هزار متر ریسه های رنگی و پرچم های جمهوری اسلامی، حدود هزار پرچم تکی، ۱۶۰ بنر، پوستر، تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد به این مناسبت در سطح شهر نصب شده است.

حمیدی در رابطه با برنامه های بخش فرهنگی و اجتماعی به برگزاری جشن انقلاب به مدت چهار شب در تالار حافظ شهرداری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح نشاط شهر که در ۶ محله کم برخوردار برگزار می‌شود، مشارکت با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور اجرای برنامه نمایشی عروسک ها در خانه فرهنگ، پارک علوی و محله جوادیه از جمله این برنامه ها است.

 وی ادامه داد: در خصوص برنامه های بخش فرهنگی و اجتماعی به مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن در حال آماده سازی مراسم گلباران و قراردادن خودروهای شهرداری در اختیار شورای هماهنگی استان هستیم؛ از دیگر برنامه های شهرداری در روز ۲۲  بهمن ماه می‌توان به نور افشانی در میدان شهید بجنورد و نصب بنر های شهدای انقلاب اسلامی به منظور تجدید میثاق و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها در مجموعه شهر اشاره کرد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های ورزشی در ایام دهه فجر نیز گفت: مسابقاتی در سه گروه کارکنان آقا، خانم و فرزندان آن ها در رشته های ورزشی دارت، فوتبال و… برگزار می‌شود؛ در تلاش هستیم که در این دهه، سالن ورزشی که در محله کم برخوردار نیایش شهر بجنورد تاسیس شده است را افتتاح کنیم.

حمیدی در پایان در خصوص این سالن ورزشی، بیان کرد: بهره برداری سالن ورزشی در خیابان نیایش نیازمند تکمیل انشعابات است که امیدواریم دستگاه های خدمات رسان مشارکت لازم را برای ارائه این پروژه در دهه فجر به شهروندان به عمل آورند.

منبع خبر