اجرای طرح نگهداشت شهر در بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲ از اجرای طرح نگهداشت شهر در بزرگراه آزادگان خبرداد. ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک خاطرنشان کرد: در این طرح جهادی، عملیات مختلفی توسط عوامل اجرایی شهرداری همچون رفت و روب اساسی محلات و تنظیف […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲ از اجرای طرح نگهداشت شهر در بزرگراه آزادگان خبرداد.
ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک خاطرنشان کرد: در این طرح جهادی، عملیات مختلفی توسط عوامل اجرایی شهرداری همچون رفت و روب اساسی محلات و تنظیف معابر، رسیدگی به آبروها (شست‌وشو و لایروبی)، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های موجود، پاکسازی، شستشو و رنگ آمیزی مبلمان شهری، اصلاح روشنایی پارک‌ها، حذف نازیبایی‌های بصری و موانع فیزیکی، جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی بلاتکلیف،کندوکوب ، تشتک زنی ، علف کشی ،امحای دیوارهای آلوده، لکه‌گیری آسفالت، بهسازی و ترمیم سنگ‌فرش و جداول معابر انجام می‌شود.
وی افزود: طرح نگهداشت شهر، طرحی خدماتی است تا مدیریت شهری در کنار آن بتواند با بررسی میدانی معضلات و مشکلات شهری، برای اصلاح امور شهری ناحیه گام بردارد.