شهردار ناحیه سه منطقه۲۲ خبرداد؛

اجرای طرح نگهداشت شهر در بلوار شهید اردستانی تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار ناحیه ۳ منطقه۲۲ از برگزاری طرح نگهداشت شهر در بلوار شهید اردستانی خبرداد. محمد شاهین خواه در این باره اظهار داشت: طرح نگهداشت در جهت افزایش رضایت شهروندان به همت عوامل اجرایی اداره خدمات شهری و فضای سبز […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار ناحیه ۳ منطقه۲۲ از برگزاری طرح نگهداشت شهر در بلوار شهید اردستانی خبرداد.
محمد شاهین خواه در این باره اظهار داشت: طرح نگهداشت در جهت افزایش رضایت شهروندان به همت عوامل اجرایی اداره خدمات شهری و فضای سبز همواره در قالب: شست‌وشوی المان‌ها و گاردریلها، رفت‌وروب معابر، لایروبی انهار، ایمن‌سازی معابرشهری، پاکسازی بوستان‌هاو فضای سبز بطور مستمر و با جدیت اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح با هدف رفع بسیاری از مشکلات شهری و شهروندی که گاهی از نگاه مدیریت شهری دور مانده است مورد توجه قرار گرفته و نقش تاثیرگذاری در ارتقای کیفیت زندگی و محیط شهری در هر محله و هر ناحیه گذاشته است.
وی افزود: در بحث فضای سبز با علف تراشی، کندوکوب، هرس درختان و جمع آوری شاخ و برگهای اضافه در نگهداشت محیط زیست و آراستگی فضای سبز پیرامون تاثیر بسزایی دارد.