اجرای طرح نگهداشت شهر در محلات ناحیه ۵ منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ شهردار ناحیه پنج منطقه ۲۲ از اجرای طرح نگهداشت شهر به شکل ویژه در محلات دوگانه ناحیه ۵ خبر داد. مجید کاشانی شهردار ناحیه پنج با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و آراستگی فضای سبز […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ شهردار ناحیه پنج منطقه ۲۲ از اجرای طرح نگهداشت شهر به شکل ویژه در محلات دوگانه ناحیه ۵ خبر داد.
مجید کاشانی شهردار ناحیه پنج با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و آراستگی فضای سبز شهری، طرح جهادی فضای سبز در ناحیه پنج اجرا می شود، با اجرای این طرح فضای سبز محلات این جان تازه ای گرفت.
وی افزود: عملیات حاشیه زنی و چمن زنی ، علف زنی ، نظافت و نخاله کشی، حذف تنه جوش و پاجوش ، اصلاح تشتک ،خشکه زنی ، آبیاری و… از جمله اقدامات انجام شده در این طرح است.
شهردار ناحیه پنج اظهار داشت : طرح جهادی آبیاری عرصه های فضای سبز با هدف حفظ و جلوگیری از آسیب و خشک شدن انواع گونه های گیاهی در این فصل، به طور مرتب و مستمر در محلات ناحیه پنج در حال اجرا است.