اجرای عملیات احداث پروژه توریست‌درمانی رودسر

شهردار رودسر گفت: عملیات احداث پروژه توریست‌درمانی شهر با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی تا پایان فصل بهار، اجرا می‌شود. مازیار صفایی اظهار کرد: پروژه توریست‌درمانی شهر رودسر شامل کلینیک، بیمارستان و هتل و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد در شمال کشور است که در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع در منطقه رامدشت و توسط بخش خصوصی احداث می‌شود. وی […]

شهردار رودسر گفت: عملیات احداث پروژه توریست‌درمانی شهر با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی تا پایان فصل بهار، اجرا می‌شود.

مازیار صفایی اظهار کرد: پروژه توریست‌درمانی شهر رودسر شامل کلینیک، بیمارستان و هتل و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد در شمال کشور است که در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع در منطقه رامدشت و توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه پروانه ساختمانی پروژه توریست‌درمانی شهر رودسر توسط شهرداری صادر شده است و احداث آن تا پایان فصل بهار آغاز می‌شود، افزود: در سال‌های گذشته، اجرای این پروژه به تأخیر افتاده بود که با رفع موانع، مجوزهای قانونی احداث آن توسط شهرداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بهداشت و درمان صادر شده است.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: احداث و بهره‌برداری از این پروژه موجب اشتغال‌زایی، ارتقای سطح خدمات بهداشتی و پزشکی و جذب توریسم درمانی در شهرستان رودسر و استان گیلان می‌شود.

اجرای عملیات احداث پروژه توریست‌درمانی رودسر

صفایی تاکید کرد: مدیریت شهری رودسر از سرمایه‌گذاران بخش خصوص در بخش ساخت‌وساز و اجرای پروژه‌های مختلف در محدوده شهری حمایت می‌کند و شهرداری تسهیل در صدور مجوزهای لازم برای این افراد را در اولویت قرار داده است.

شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

منبع خبر