اجرای پویش اهدای جهیزیه و آزادی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از آغاز اجرای طرح سعادت در قالب پویش اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند منطقه و همچنین آزادی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد نیازمند با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه(س) خبر داد. در بازدیدی که از سوی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از آغاز اجرای طرح سعادت در قالب پویش اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند منطقه و همچنین آزادی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد نیازمند با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه(س) خبر داد.

در بازدیدی که از سوی معاون و کارشناسان حوزه اجتماعی منطقه ۲۲ از بنیاد خیریه حضرت رقیه(س) صورت گرفت تعدادی اقلام جهیزیه به زوجین نیازمند تحت پوشش در منطقه ۲۲ اهدا شد.
حامد خداوردی در این باره اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای نیازمندان منطقه در زمینه های معیشتی، تحصیلی و ارتقای سطح رفاهی کودکان کار، تامین مسکن و …. رایزنی هایی با خیریه حضرت رقیه(س) انجام شده تا با برگزاری برنامه های مشارکتی و دوجانبه نیازمندان محلات منطقه شناسایی و در جهت دستگیری از آنان اقدامات مناسبی صورت پذیرد.

وی بیان کرد: بسیاری از افراد نیازمند برای تهیه ابتدایی‌ترین نیازهای خود دچار مشکلات فراوانی هستند. به‌همین علت حمایت افراد و خیریه‌ها از اقشار نیازمند جامعه می‌تواند در کاهش مشکلات آن‌ها موثر و مهم باشد. در این میان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ حلقه واصله بین این موسسه و نیازمندان محلات منطقه است تا با معرفی این افراد قدمی در جهت محرومیت زدایی و کمک به این اقشار صورت پذیرد.
گفتنی است؛ بنیاد خیریه حضرت رقیه(س) یکی از موسسات فعال در زمینه های مختلف، مشارکت در اهدای جهیزیه، اقلام خوراکی، لوازم التحریر، هزینه های درمان به بیماران نیازمند، حمایت از ایتام، تجهیز مدارس و مساجد، آزادی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد، مشارکت در ساخت مدارس و اقلام معیشتی به نیازمندان است.