با هدف کاهش حوادث رانندگی صورت گرفت؛

احداث سه سرعتکاه آسفالتی در بلوار خرم آباد منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از احداث سه سرعتکاه آسفالتی در بلوار خرم آباد با هدف تردد ایمن خودروهای و کاهش حوادث رانندگی خبر داد. سید فرهاد خدابخشی اظهار داشت: با توجه به سرعت بالای تردد خودروهای عبوری […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از احداث سه سرعتکاه آسفالتی در بلوار خرم آباد با هدف تردد ایمن خودروهای و کاهش حوادث رانندگی خبر داد.
سید فرهاد خدابخشی اظهار داشت: با توجه به سرعت بالای تردد خودروهای عبوری از بلوار خرم آباد که یکی از شریان های مهم محلات شمالی منطقه محسوب می شود، این امر بروز تصادفات احتمالی را دوچندان میکند، حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه اقدام به احداث سه سرعتکاه استاندارد با پوشش آسفالت بهمراه آشکار سازی آن با نصب تابلو و علائم هشدار دهنده احداث کرده است.
وی گفت: این سرعتکاه کاملاً مطابق با استانداردهای طراحی آرام سازهای ترافیکی است که با نظر و هماهنگی پلیس راهور در این نقطه به اجرا درآمده است و امیدواریم با اجرای درست سرعتکاه های مورد نیاز، شاهد کاهش تصادفات باشیم.
در این خصوص داود بختیاری شهردار ناحیه شش این منطقه با اشاره به اینکه سرعتکاهها باید به جا، در محل مناسب و برابر استانداردهای لازم نصب شوند، گفت: برای نصب این سرعتکاه ها ۵۵ تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفت و خط کشی ها و علائم هشداردهنده، ترسیم خطوط کاهنده، نصب تابلو‌های احتیاط، سرعتکاه و محدودیت سرعت نیز با هدف افزایش ضریب ایمنی نصب شده است.
همچنین وی با تأکید بر خط و مشی جدید ناحیه مبنی بر رسیدگی و تجهیز محله های کم برخوردار گفت: درخواست مکرر اهالی مجتمع های مسکونی پیرامون، عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط خودروهای عبوری، کاهش مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور و آسایش خاطر شهروندان از اهداف این طرح است.