احداث پلاژ و پارک بانوان مطالبه اول بانوان قشم از استاندار

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قشم در دیدار نخبگان با استاندار هرمزگان بر لزوم احداث پلاژ و پارک بانوان در این شهر به عنوان مطالبه اول بانوان قشم تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، مهندس مریم خادمی رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی […]

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قشم در دیدار نخبگان با استاندار هرمزگان بر لزوم احداث پلاژ و پارک بانوان در این شهر به عنوان مطالبه اول بانوان قشم تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، مهندس مریم خادمی رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قشم ظهر پنجشنبه ۱۴ دی ماه در نشست نخبگان و جمعی از نمایندگان اقشار مختلف شهرستان قشم با استاندار هرمزگان، مطالبات بانوان قشم را مطرح کرد.
وی اظهار داشت: مسائل و مطالبات متعددی از سوی جوانان و خانواده های ساکن جزیره قشم مطرح است که حل آن نیازمند توجه و انجام اقدامات تسهیلگرانه از سوی مرکز استان می باشد.
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قشم افزود: تامین مسکن جوانان یکی از پرشمارترین مطالبات نسل جوان و خانواده های ساکن در جزیره قشم است که شتاب بخشی به روند تعیین تکلیف این مطالبه بسیار حائز اهمیت است.
خادمی تصریح کرد: احداث پلاژ و پارک بانوان مطالبه اول بانوان جزیره قشم است که تحقق آن حق مسلم بانوان ساکن در قشم است و فضای استفاده بهینه از نعمت های خدادای نظیر ساحل و دریا را فراهم می آرود.
وی خاطرنشان کرد: سامان یافتن بسیار از مسائل فرهنگی اجتماعی نیز از مجرای احداث پلاژ و پارک بانوان در جزیره قشم محقق می شود لذا این ۲ پروژه در ابعاد مختلف دارای اهمیت است.