اختصاص ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به استان ایلام ظرف سه ماه گذشته

استاندار ایلام گفت: ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به استان ظرف سه ماه گذشته اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام از اختصاص ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به استان ظرف سه ماه گذشته خبر داد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده در راستای موضوعات مغفول مانده در سفر ریاست جمهوری به استان و در دیدار با رئیس جمهور در قالب مجمع نمایندگان استان ۵۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین در قالب نشستی که با حضور چند تن از مدیران استان با معاون اجرایی و نمایندگان وزرا در نهاد ریاست جمهوری داشتیم مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر به اعتبارات سفر رئیس جمهور اضافه شد و این نشان دهنده تعهد دولت عدالت محور به استانهای کمتر برخوردار است.

استاندار ایلام در ادامه به عملکرد موفق استان در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: در تبصره‌ی ۱۸ نیز که دی ماه ابلاغ شده بود از ۸۰۰ میلیارد،۳۰۰ میلیارد تومان به استان ایلام اختصاص یافت.

وی با عنوان این مطلب که در مجموع این میزان اعتبار تزریق شده به اندازه چند برابری بودجه استان در یک سال است، اضافه کرد: امیدواریم مجموعه این اعتبارات اضافه شده در آینده‌ای نزدیک باعث رونق تولید، ایجاد اشتغال بیشتر و در نهایت منجر به توسعه استان شود.

انتهای پیام/ 


منبع خبر : خبرگزاری فارس