در ادامه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان؛

ادامه عملیات تکمیل پروژه پارکینگ طبقاتی شهر ملارد قوت گرفت

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ مهندس زرگر معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری ملارد از روند رو به رشد توسعه، تکمیل و بهسازی عملیات پروژه پارکینگ طبقاتی تحت نظارت کارشناسان عمرانی شهرداری خبر داد. زرگر  در این رابطه بیان کرد: عملیات […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ مهندس زرگر معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری ملارد از روند رو به رشد توسعه، تکمیل و بهسازی عملیات پروژه پارکینگ طبقاتی تحت نظارت کارشناسان عمرانی شهرداری خبر داد.

زرگر  در این رابطه بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارکینگ طبقاتی با جدیت در دستور کار شهرداری ملارد قرار گرفته و این روند با شتاب بیشتری با نظارت و تلاش مجموعه ی امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری رو به تکمیل است.

وی با اشاره به توسعه و تکمیل این پروژه افزود: عملیات پروژه‌ مذکور با هدف خدمت‌رسانی به مردم و رفاه حال شهروندان، هم اینک در مرحله ی تکمیل آرماتوربندی و قالب بندی ستون های طبقه چهارم، سیمانکاری دیوارهای داخلی طبقات، نصب و اجرای لوله های فاضلاب وهمچنین بتن ریزی دیواربرشی طبقه همکف در حال انجام است.